Receptionist/kontorskoordinator till kund på Lindholmen

PSXpress AB / Receptionistjobb / Göteborg
2023-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/kontorskoordinator till kund på Lindholmen" (publicerad 2023-06-27) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSXpress AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

PS Xpress söker nu en receptionist/kontorskoordinator på konsult uppdrag till vår kund i Göteborg. Tillträde snarast. Uppdraget är 100% 12 månader, med chans till förlängning.

Vi söker dig som vill bli ansiktet utåt för företaget och som brinner för att ge service i toppklass. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter på kontoret och bidrar till medarbetares trivsel och engagemang. För att lyckas i rollen krävs det därför att du är social, att du trivs med av att sprida positiv energi omkring dig och gillar att göra "det där lilla extra" för dina kollegor. Du trivs du med, och har förmågan, att snabbt kunna prioritera och kunna växla mellan sociala, serviceinriktade och mer administrativa uppgifter. Vidare är du prestigelös, framåt och kavlar upp ärmarna när det behövs.

För att vara kvalificerad för tjänsten krävs:

• Tidigare erfarenhet av service

• Intresse för administration.

• Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook

• Behärskar väl svenska och engelska i både tal och skrift

Arbetstid 100% mån-fre. 7:30-16:30.

Publiceringsdatum
2023-04-05

Dina arbetsuppgifter
Service:

• Vara kontaktpunkten för alla medarbetare på kontoret

• Ta emot, välkomna och anmäla besökare

• Svara i telefonen

• Supporta med inköp och dukning av frukost

• Förbereda konferensrum inför möten och koordinera eventuell förtäring och dryck för dessa

• Hålla ordning och reda på kontoret

Administration (en viss administration är även för vårt kontor i Malmö)

• Godkänna/utreda fakturor för kontoren i Malmö och Göteborg

• Post- och budhantering

• Beställning och fakturahantering av frukost, fikor, luncher

• Bokning av mötesrum

• Investering och beställning och inköp av varor och enklare kontorsutrustning (t.ex kaffe, mjölk, frukt, papper, pennor)

• Scanning av dokument, digital signering av dokument i Adobe

• Arkivera reseräkningar

• Hantering av nycklar / tags

• Fylla i och skicka felanmälningar till fastighetsskötaren och följa upp

• Administration av parkering

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
PSXpress AB (org.nr 559320-5031), https://pxpress.se

Arbetsplats
PS Xpress

Kontakt
Sandra Syrén Eriksson
sandra@pxpress.se
0706780333

Jobbnummer
7629125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSXpress AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSXpress AB: