Receptionist/kontorskoordinator
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du spindeln i nätet som har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt samtidigt som du är strukturerad och noggrann? Är du världsbäst på service och vill utvecklas i en roll som receptionist, kontorsassistent eller kontorskoordinator?
Till BTS söker vi idag en receptionist/kontorskoordinator som kommer att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration.
Är du den vi söker vill vi ha din ansökan redan idag!
Sökord: reception, kontor, office, assistent, konsult, administration, logistik
Om företaget
BTS är ett globalt konsultföretag med fokus på att genomföra förändringar för ledande internationella företag. Genom skräddarsydda affärssimuleringar och upplevelsebaserad inlärning hjälper vi våra kunder med att utveckla affärsmannaskap, ledarskap och försäljning. Kulturen präglas av en entreprenöriell, dynamisk och positiv anda. Det är högt i tak, mycket frihet under ansvar och härliga arbetskollegor. BTS har 33 verksamma kontor på sex kontinenter med totalt ca 600 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa och fräscha lokaler i Stockholm/Östermalm med ett 30-tal medarbetare.
Läs mer på
www.bts.com Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist/kontorskoordinator är dina arbetsuppgifter uppdelat i två områden:
Reception och kontorsadministration samt koordinering och förberedelser kring företagets utbildningar.
Du kommer att växla mellan olika arbetsuppgifter men ditt fokus kommer att ligga på förberedelserna kring företagets utbildningar och seminarier.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Planering och koordinering inför utbildningar/seminarier
• Sortera och packa utbildningsmaterial inför seminarier - både tryckt material och IT-utrustning
• Hantera budning av materialet över hela världen
• Kontakt med olika leverantörer inom bud, tull och kontor
• Traditionella receptionssysslor så som att svara i telefonen, ta emot kunder och säkerställa ett både kund- och konsultbemötande i världsklass
• Ansvarar för att BTS lokaler är representativa, trevliga och välfungerande arbetsmiljö
• Stötta kollegorna med att hjälpa till med sammanställning av rapporter, snygga till presentationer i Power Point
• Enklare administration som fakturering, hantering av utlägg samt sammanställning av rapporter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service och administration, gärna i en miljö där arbetstempot och engagemanget är högt.
• Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
• Serviceminded, positiv och prestigelös
• Noggrann, strukturerad och ansvarstagande
• Lösningsorienterad, stresstålig och duktig på att prioritera
• Handelskraftig och självständig
Övrigt
Du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Tjänsten är ett vikariat hos BTS som sträcker sig från juli till januari 2018 med arbetstiderna måndag-fredag, 8:30-17:30.
I den här rekryteringen samarbetar BTS med KFX HR-partner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig Rekryterare Theresa Almqvist på
theresa.almqvist@kfx.se eller 08-663 99 00. Välkommen med din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-06-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-06
Ange följande referens när du ansöker: 2746
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTheresa Almqvist
theresa.almqvist@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 3544515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.