Receptionist / kontorsassistent till konsultföretag

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-30

Företaget
Företaget är ett världsledande konsultföretag. Verksamheten finns närvarande i alla världsdelar och kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och goda renommé. Stockholmskontoret är placerat i centrala Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist utgör du en mycket viktig del i företagets servicefunktion där du levererar service av hög nivå till både internt anställda samt externa klienter. Tjänsten innebär att du ansvarar för all service kopplat till företagets reception. Detta innefattar att se över interna ytor såsom att plocka undan disk, ta emot besökare och telefonsamtal. Du ansvarar för bokning och iordningsställande av mötesrum samt mötesförberedelser så som beställningar av mat, kaffeservering eller dylikt. Vidare sköter du även mottagandet av bud och post, beställning av kontorsmaterial samt hantering av fakturor.


Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet från en servicerelaterad och koordinerande roll med liknande arbetsuppgifter, förslagsvis en bakgrund som receptionist
• Meriterande med erfarenhet från en internationell organisation eller kvalificerad serviceorganisation såsom bank, advokatbyrå eller konsultbolag
• Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

Vi tror att du som söker denna tjänst är ambitiös och driven. Då du kommer ha flera kontaktytor såväl internt som externt är det viktigt att du är en skicklig kommunikatör och är mån om att leverera en högklassig service till de du bemöter. Därtill är du lättlärd och har förmåga att snabbt sätta dig in nya arbetsuppgifter. Vidare förväntar vi oss att du har en positiv, professionell och prestigelös inställning inför de arbetsuppgifter du tilldelas.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, reception, kontorsassistent, office manager, office

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3774214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: