Receptionist heltid, start omgående

Kontorsfixarna Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-02-16

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av arbete i reception, konferens och med administration? Finns du tillgänglig att börja arbeta omgående och vill utvecklas inom kontor och service? Då kan det här vara din chans!

Om företaget
Vi söker idag för kunds räkning receptionister för uppdrag på heltid. Vi får ständigt förfrågningar från olika kunder som snabbt behöver anställa eller hyra in receptionister, därför vill vi komma i kontakt med dig som har tidigare erfarenhet av arbete i reception och som är tillgänglig att börja arbeta omgående.
Våra kunder varierar i både storlek och branscher och finns placerade runt om i Stor-Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer dina arbetsuppgifter att variera beroende på hos vilken kund du arbetar. Du kommer bland annat att vara företagets ansikte utåt med ansvar för att ta emot besökare samt att besvara inkommande samtal och mejl. Du kommer ansvara för skötseln av konferensrum och allmänna utrymmen samt tillhandahålla kaffe för besökare och konferensgäster. Vidare innefattar tjänsten viss administration som post- och budhantering, systemunderhåll av växeln samt beställningar. Även mindre inköp av förbrukningsvaror såsom kontorsartiklar, kaffe eller blommor.

Kvalifikationer
Erfarenhet av arbete i reception är ett krav och du förstår betydelsen av vad ett professionellt och representativt kundbemötande är. Du har en avslutad gymnasieutbildning och finns tillgänglig att börja arbeta omgående.
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en servicemedveten och positiv person med hög social kompetens. Vidare är du ansvarsfull, självständig och proaktiv. Du är prestigelös och flexibel och ställer gärna upp när det behövs. Att ha ordning och reda omkring dig, ser du som självklart.

Eftersom vi har flera internationella kunder är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vidare har du goda kunskaper i MS Office.

Övrig information
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande efter förfrågan av våra kunder. Tjänsterna kan både vara en bemanning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Kontorsfixarna men också vara rekryteringar där du kommer att anställas direkt av vår kund.

Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa någon av Kontorsfixarnas rekryterare på 08-663 99 00.
Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut Rikskuponger och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter om du blir anställd av oss.
Sökord: kontorsservice, konferens, assistent, kundservice

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1814
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Theresa Almqvist

Företag
Kontorsfixarna Stockholm AB

Adress
Kontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2169223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB: