Receptionist för uppdrag åt Platzer Fastigheter
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vi söker just nu en receptionist med start 1 april till en av våra arbetsplatser hos vår kund Platzer Fastigheter. Du blir anställd av KFX HR-partner och arbetar på KvarterEtt vid centralstationen.
Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 70 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som är spindeln i nätet och kan ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att ge service till besökare och gäster, ansvara för inkommande samtal och mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.
Du är utåtriktad, engagerad, servicemedveten och ansvarstagande. Som receptionist ansvarar du för upplärning av extra personal och uppdatering av dokumentationer och rutiner. Vidare är du självständig, flexibel, ordningsam och prestigelös.
Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroll på alla våra slutkandidater.
Övrigt
Är det dig vi söker? Varmt välkommen med din ansökan redan idag via vår hemsida kfx.se.
Start för uppdraget är 1 april 2017. Intervjuer sker löpande.
Har du en fråga eller fundering kontakta oss på 031- 711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-02-01ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 2583
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Andersson 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 3295056
Observera att sista ansökningsdag har passerat.