Receptionist för framtida uppdrag

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
2020-08-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist för framtida uppdrag" (publicerad 2020-12-22) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker dig som levererar service i världsklass och vill agera spindeln i nätet, där du är ansiktet utåt för företaget och vill arbeta med både människor och administrativa uppgifter. Låter detta som något för dig? Sök då tjänsten för att få chansen att arbeta som receptionist hos vår kund i Stockholm.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Här arbetar du i en reception med varierande arbetsuppgifter. Det viktigaste för tjänsten är att du är serviceinriktad och vill vara den hjälpande handen åt företaget. Du arbetar kontinuerligt för en hög integritet, sekretess och ständigt för att granska serviceprocesserna för en förbättrad servicenivå.

Företaget är beläget I fräscha lokaler i Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:

• Välkomnande och registrering av besökare
• Hantering av telefon och mejl
• Hantering av inkommande och utgående post och paket
• Hantering av leveranser till kontor
• Administration och planering kring inbjudningar och deltagare för interna såsom externa möten
• Service av öppna ytor såsom reception och konferensrum
• Beställningar

Tjänsten är på heltid, under kontorstider. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund i Stockholm.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som receptionist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.

Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Vid kommande uppdrag

Omfattning: Heltid

Arbetstid: kontorstider, måndag-fredag Plats: Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-08-04

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5310614

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: