Receptionist för ett långsiktigt uppdrag i centrala Stockholm

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad och social person med en god organisatorisk förmåga? Läs vidare! Adecco söker en receptionist för kunds räkning med placering i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2021-09-29

Om tjänsten
Som receptionist kommer du att arbeta med att välkomna kunder och hjälpa dem att hitta till rätt mötesrum. Du kommer också att förbereda inför möten och fixa iordning efteråt. I rollen som receptionist ingår också en del administrativt arbete som att beställa mat, kaffe och kontorsmaterial. Arbetet sker på heltid 8-17 på kontoret i centrala Stockholm. Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller annat administrativt arbete är meriterande. Du kommer att rapportera till Financial Manager/Office Manager.

I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot kunder
• Ansvara för mötesrummen
• Inköp av kontorsmaterial
• Administrativa uppgifter

Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag på heltid med start i november 2021 och som fortsätter tillsvidare.

Om dig
Vi söker dig som är intresserad att arbeta serviceinriktat i en administrativ roll. Vi ser att du har en avslutad gymnasieexamen och har erfarenhet av att ha arbetat med människor. Tidigare erfarenhet av en administrativ roll eller som receptionist är meriterande.

Vidare ser vi att du är serviceinriktad och är bra på att hantera människor. För att trivas i den här rollen bör du vara social, organiserad och noggrann. Du är också flexibel och kan hantera oväntade händelser. Det är också bra om du är initiativtagande och kan se vad det är som behöver göras.

Viktigt för tjänsten är:
• Social kompetens
• Organisationsförmåga
• Noggrann
• Flexibilitet
• Initiativtagande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Företaget är verksamt inom finanssektorn och arbetar med företagstransaktioner med fokus på försäljning och förvärv av större onoterade bolag. Företaget har många kunder på besök som behöver ett professionellt och trevligt mottagande. Genom en sammanslagning med ett annat bolag under förra året finns nu företaget i 10 länder i Europa, Asien och Nordamerika.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren på fanny.sandegren@adecco.se eller på +46 73 684 72 94

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, administration, finans, Stockholm, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-35648".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6002427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: