Receptionist för enstaka dagar, City

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist för enstaka dagar, City" (publicerad 2016-12-16) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För vår kunds räkning söker vi en receptionist som kan arbeta enstaka dagar vid behov. Det kan handla om att ersätta ordinarie receptionister vid semester, sjukdom alternativt andra dagar när man behöver få in en extra resurs. Det kan komma att vara inplanerade dagar med ett pars veckors förbehåll men dagar där man behöver dig med kort varsel. Du bör kunna börja omgående då man redan ser ett behov i slutet av april.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera som extra anställd och din arbetsplats är hos vår kund. Vår kund sitter i ljusa, moderna lokaler i ett av Stockholms bästa lägen.

Publiceringsdatum
2016-04-12

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att, tillsammans med en kollega alternativt på egen hand, bemanna företagets reception mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete och med ett ansvar för de administrativa uppgifterna.

Du kommer bland annat att:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Boka bud
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Vara kontaktperson för hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd med flera
• Boka resor och hotell till interna medarbetare

Bakgrund
Bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception med liknande arbetsuppgifter och kankse studerar eftergymnasialt, med inte allför många obligtoriska moment. Eftersom företaget är verksamt internationellt krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.

Som person är du självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 716
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-54528305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2778387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: