Receptionist/Executive Assistant

Seamless Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Seamless Services AB i Stockholm

Seamless söker nu efter en ny medarbetare till sitt kontor i Vasastan. Är det du?

Tjänsten är en delad tjänst. Du kommer arbeta 50% som receptionist/kontorsassistent och ca 50% som executive assistant.

Arbetet som receptionist/kontorsassistent innebär ett självständigt arbete i vår reception med sedvanliga arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, posthantering, beställning av kontorsmaterial, bokning av taxi, hotellrum och bud samt som kontorsansvarig sköta kontakten med våra leverantörer i frågor rörande lokalen. Du ser vidare till att kontoret är rent och snyggt under dagen, håller efter i våra konferensrum mellan möten och framförallt alltid utför ditt arbete med stor professionalism och med ett leende på läpparna.

I din roll som executive assistant kommer du assistera och stötta VD:n i hans dagliga arbete. Tjänsten ställer stora krav på en förmåga att kunna uttrycka sig väl och korrekt i tal och skrift (svenska och engelska) samt ha en god känsla för prioritering. Arbetet kräver vidare att man är lyhörd, strukturerad och alltid utför sitt arbete med största noggrannhet och precision. Vi söker efter en person som känner sig självsäker i rollen som assistent och som är lösningsorienterad och kapabel till att fatta egna kompetenta beslut. Då arbetet som executive assistant har dalar och toppar förväntas du vara ekonomiavdelningen behjälplig med lättare administrativa uppgifter när tillfälle ges.

Som person ser vi att du är positiv, ödmjuk och handlingskraftig med en vilja att hjälpa till. Du har hög arbetsmoral och bör inte ha några problem med att "hugga i" där det behövs. Vi ser vidare att du besitter en stor social kompetens och trivs på en arbetsplats där det är högt i tak.

Vi söker dig som tidigare har arbetat i en roll som assistent/sekreterare och som har en fallenhet för administrativt arbete. Erfarenhet av arbete i ett internationellt och/eller börsnoterat bolag är meriterande. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Välkommen med din ansökan!

Seamless är en av världens ledande leverantörer av betalsystem för mobiltelefoner. Bolaget, som grundades 2001, är idag verksamt i 35 länder och hanterar årligen över 3,7 miljarder transaktioner genom 575 000 aktiva försäljningsställen. Navet i verksamheten är den egenutvecklade transaktionsväxeln ERS. Seamless verkar inom tre affärsområden ? teknikleverans av ERS, distribution av digitala monetära produkter och den mobila betalningsplattformen SEQR. Seamless är noterat på Nasdaq OMX Stockholm. Huvudkontoret med knappt 50 anställda ligger i Stockholm. Försäljningskontor, utvecklingscenter och supportfunktioner finns på flera platser i Europa, Asien, Afrika och USA.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-09-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Vänligen ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-18
Ansökan kan skickas till e-postadress: caroline.svanstrom@seamless.se

Företag
Seamless Services AB

Adress
Seamless Services AB
Box 6234
10234 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 121D
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-56487800

Jobbnummer
3025911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Seamless Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Seamless Services AB: