Receptionist/ekonomiassistent till IT företag i city

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vi söker nu en receptionist med intresse för ekonomi till vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget beräknas pågå i 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.

Vår kund är ett dynamiskt och växande internationellt IT företag. Man är marknadsledande i Norden med kunder inom modekedjor, dagligvaruhandel och detaljhandel. Tjänsten är placerad på kundens huvudkontor i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2015-05-19

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist och ekonomiassistent kommer du att bemanna företagets reception mellan 8-17.Det sedvanliga receptionsarbetet kommer att kombineras med ekonomiuppgifter då du kommer att avlasta ekonomiavdelningen, framförallt med leverantörsreskontra.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Vara kontaktperson för hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd med flera
• Sköta resebokningar
• Fakturering
• Leverantörsreskontra

Bakgrund
Vi söker dig som har servicevana samt intresse för ekonomi. Eftersom vår kund verkar internationellt krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position. Vi ser gärna att du har någon form av utbildning inom ekonomi.

Som person är du självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunder och medarbetare ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-03
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 532
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2299836

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: