Receptionist / Business Wellness Värd

Centigo AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centigo AB i Stockholm

Bemanna receptionen mellan 8-17 . Vi vill att du tar ansvarar för att allt flyter på smidigt när kunder kommer.
Välkomnar våra medarbetare och gäster / kunder på ett glatt och professionellt sätt.
Ta hand mat/ fikabeställningar.
Posthantering
Se till att vårt kontor snyggt och har ordning och reda.
Se till att alla mötesrum ser representativa ut och har rätt utrustning.
Fylla på i våra kaffestationer vid behov.
Administrera uppgifter i våra olika system.
Hjälpa till vid olika event som hålls på kontoret.
Ta emot leveranser
Det finns möjlighet att utvecklas i rollen för rätt person.

Vi söker dig som är social och utåtriktad.
Du är en doer som är driven och gillar att hålla ordning och reda.
Du gillar att ge service i toppklass.
Ingen dag är den andra lik och det trivs du med.
Du är bra att fatta snabba beslut och har inga problem att ställa frågor om det behövs.
Du är bra på att prioritera dina uppgifter och viljan att leverera över förväntan finns.
Du tar egna initiativ och är nyfiken på det mesta.
Personlighet är viktigare än erfarenhet.

Centigo är en del av Business Wellness Group. En professionell serviceleverantör inom management och it-konsulting. Vi är idag ca 400 inom koncernen. Vi är baserade i centrala Stockholm och Oslo.

Publiceringsdatum
2017-06-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-27
Ange följande referens när du ansöker: Märk ansökan med CV repan

Kontakt
Therese Gustafsson therese.gustafsson@centigo.se 0733940571

Företag
Centigo AB

Adress
Centigo AB
Vasagatan 16 10TR
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 10TR

Jobbnummer
3536408

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centigo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centigo AB: