Receptionist/administratör till TRR i Stockholm
Experis AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/administratör till TRR i Stockholm" (publicerad 2024-04-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige TRR arbetar för tjänstemän och arbetsgivare inom det privata näringslivet. Vi är specialister på omställning och kompetensstöd. I våra 30 000 anslutna företag arbetar drygt 1,1 miljoner tjänstemän. Genom olika tjänster och rådgivning vägleder vi företag och deras medarbetare mot ny anställning, studier eller till att starta eget företag. TRR grundades 1974 av parterna på den privata arbetsmarknaden: arbetsgivarförbunden inom Svenskt Näringsliv och fackförbunden inom PTK. TRR är en stiftelse som drivs utan vinstintresse och styrelsen består av representanter för PTK och Svenskt Näringsliv.
Vill du jobba i en roll som verkligen gör skillnad för individer som står inför stora förändringar i livet?
Som receptionist och administratör möter du och ger support till kunder på vår mötesplats. Du ger också support till kollegor på vårt kontor.
Om rollen
Ditt främsta ansvar blir att möta och välkomna våra besökare och slussa dem vidare till olika aktiviteter, möten eller mötesplatsen. Du ansvarar för att våra utrymmen är prydliga och att konferenslokaler är förberedda för aktuella aktiviteter.
En stor del av jobbet är administration och uppföljning, som kursadministration, bokning av rum och administrering av seminarier och event.
Exempel på uppgifter är att ge IT -support åt kunder på vår mötesplats, support till kollegor och hålla snyggt på kontoret, beställning av material, beställa luncher och fikabröd, se till att aktiviteter och möten flyter på, fixa med kaffemaskiner, kopiatorer och möblera inför olika aktiviteter. En del fysiskt arbete förekommer.
Den ena dagen är inte den andra lik och det är därför viktigt att vara stresstålig, flexibel, noggrann och rycka in där det behövs.
Arbetet är mycket varierat och är rätt jobb för dig som gillar att ge service med glädje och har förmågan att hålla i många trådar samtidigt.
I rollen som receptionist/administratör bemöter du människor i utveckling och kris dagligen, därför är det viktigt att du har ett genuint intresse för människan och har viljan att aktivt stötta kunderna och kollegorna.
Vem är du?
Som person har du stor känsla för service och vilja att göra det allra bästa för våra kunder och kollegor. Du tar egna initiativ och sprider glädje och trivsel. Du tycker om att organisera och ha ordning. För att lyckas och trivas i rollen är du flexibel, glad och positiv. Du har en god empatisk förmåga och skinn på näsan med förmågan att behålla lugnet i stressade situationer. Det är viktigt att du har en stark administrativ förmåga med kunskap om och nyfikenhet för nya digitala arbetsverktyg.
Du har gymnasiekompetens eller motsvarande och god administrativ erfarenhet och kompetens. Du får gärna ha arbetat i reception eller inom ett serviceyrke. Du kan Officepaketet väl och har förmåga att supporta kunder och kollegor med IT-frågor. Du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift.
Publiceringsdatum2024-04-25Kontaktperson för detta jobbI denna rekrytering samarbetar TRR med Jefferson Wells. Tjänsten söker du via länken nedan. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Sofia Huhta på 08-452 33 69 alternativt
sofia.huhta@jeffersonwells.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "cb040446-1e80-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats TRR
Kontakt Sofia Huhta
+46725251668 Jobbnummer 8638557
Observera att sista ansökningsdag har passerat.