Receptionist/Administratör till spännande företag

Framtiden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ och serviceinriktad person? Vill du jobba på ett spännande företag i en koordinerande roll? Sök då tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist/administratör kommer du att ha en bred och viktig roll för att det dagliga arbetet ska flyta på. Du kommer inte enbart att bemanna receptionen för att välkomna besökare, utan du kommer även att ha ett övergripande ansvar för administration, kommunikation och säkerhet. I denna roll är det du som är ansiktet utåt för företaget.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Välkomna besökare över telefon och på plats
• Administrativt stöd för chefer och medarbetare
• Koordinera chefernas resor och hotellvistelser
• Boka, arrangera och koordinera möten

Om företaget
Vårt kundföretag är ett teknik- och utvecklingscenter som tillgodoser behoven hos några av de större fordonstillverkarna i världen. I centret utvecklas en ny modulär arkitektur och en uppsättning komponenter för framtida bilar i C-segmentet.

Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du är en serviceorienterad och koordinerande person som tycker om att kommunicera med människor. Eftersom jobbet ibland kan innebära många bollar i luften och högt tempo, krävs det att du är stresstålig och har lätt för att anpassa dig.

Skallkrav:
• Sociala färdigheter
• PC-vana (främst officepaketet)
• Engelska

Meriterande:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från fordonsbranschen


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-16
Ange följande referens när du ansöker: 16754
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nicholas Uusitalo nicholas@framtiden.com 072 209 19 50

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4196382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: