Receptionist/administratör till PwC

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Tierp eller i hela Sverige

Vill du arbeta extra som receptionist? Har du erfarenhet av serviceyrken, är utåtriktad och gillar struktur? Är du kanske pensionär och vill jobba några timmar extra då och då? Då kan detta vara något för dig! Ansök nu och ingå i vår receptionistpool för uppdrag hos vår kund i PwC i Gävle

Publiceringsdatum
2019-01-14

Om tjänsten
På PwC kommer du främst att arbeta med diverse administrativa sysslor ex. receptionisttjänst, administration av datorsystem, hantering av inskick till myndigheter och övriga diverse kontorsgöromål. Du kommer att ingå i vår vikariepool och arbeta när ordinarie receptionist är frånvarande.

Om dig
För att lyckas i den här tjänsten är du utåtriktad, noggrann och professionell samt har förmågan att få rutinuppgifter utförda snabbt och effektivt. Andra egenskaper som vi värdesätter är initiativkraft där ditt driv och din vilja att uppnå goda resultat kommer att ge dig framgång. Ditt administrativa sinne är en förutsättning och kommer att uppskattas och göra skillnad.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om PwC
PwC Sverige ingår i det globala PwC-nätverket som finns i 157 länder och har cirka 208 000 medarbetare. I Sverige är PwC marknadsledande inom revision, redovisning, skatte- och affärsrådgivning. Vi har cirka 60 000 kunder som består av globala företag, stora företag och organisationer, små och medelstora företag och offentlig sektor. Vi finns på 100 orter och har 3 600 medarbetare.

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående.

Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via 023-70 55 96.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
PwC, receptionist, administration

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-13
Ange följande referens när du ansöker: ref-28613
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Engelbrektsgatan 25
79160 FALUN

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 25

Jobbnummer
4553696

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: