Receptionist/administratör/logistik assistent
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Far. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.seVi söker efter en duktig administratör på heltid för rekrytering till en av våra kunder. Företaget ligger på Skeppsbron i centrala Stockholm. Arbetstid måndag - fredag kl 8.00 - 17.00. Tillträde omgående.
Publiceringsdatum2010-12-15Dina arbetsuppgifterArbetet är mycket varierande och innehåller bl a följande uppgifter:
Reception, posthantering, hålla snyggt i kök
Scanna, arkivera
Orderhantering
Licenshantering
Ansvara för skeppningar
Kostnadseffektivisering /nya transportlösningar
Statistiska sammanställningar
Problemlösning i samband med leveranser
Lagertransaktioner, lagerkontroll
Inköp av hårddiskar, printrar, grafikkort kontorsmaterial mm
Rapportering till Statistiska centralbyrån
KvalifikationerFlytande engelska i tal och skrift. God datavana. Noggrann, flexibel och initiativrik. Erfarenhet av logistik och transporter är meriterande.
Viktigt i samband med din ansökan: berätta när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb. Berätta också om dina kunskaper i engelska. Välkommen!
Arbetstider och omfattningHeltid kl 8.00 - 17.00, tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 802831
Observera att sista ansökningsdag har passerat.