Receptionist / administratör / kontorist

Bravura / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-01-26

Företaget
Callenberg Technology Group är en internationell leverantör av Insulation (isolering), HVAC (Heating, ventilation and air conditioning) och EEM (Electrical Energy Management) lösningar för marin-, offshore- och energimarknader. De levererar tekniska lösningar som hjälper kunderna att bli mer konkurrenskraftiga på sina marknader, genom att oavbrutet utveckla och leverera avancerad projektledning. Med en årlig omsättning på cirka 250 miljoner US dollar, sysselsätter de cirka 1 200 medarbetare och kontraktörer på sina 19 kontor i 12 länder. Callenberg Technology Group ägs av Trident Maritime Systems.

I rollen som receptionist ingår du i ett team om sju personer på avdelningen Finance & Administration och kommer att vara stationerad på deras huvudkontor i Lindholmen.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer i huvudsak att ansvara för att ta emot både svensk- och engelsktalande besökare till kontoret. Du ser till att de allmänna områdena är iordning vilket bland annat inkluderar att ta hand om fruktkorgen, fylla på kaffemaskinen och att beställa kontorsmaterial. Dina administrativa arbetsuppgifter består av diverse olika ekonomisysslor, tex assistera arbetet med leverantörsfakturor, hantera reseräkningar samt ha koll på avtal med leverantörer såsom städ, frukt, kaffe, kontorsmaterial, post, skrivare etc. Det ingår också i din roll att ha kontakt med hyresvärden, svara i telefonen och att ta hand om övergripande kontorsuppgifter. Då koncernspråket är engelska är det viktigt att du talar och skriver flytande engelska.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från en roll du själv varit med och utformat
• Det är meriterande med tidigare erfarenhet av en internationell miljö
• Då du har kontakt med både svensk- och engelsktalande besökare talar och skriver du obehindrat på svenska och på engelska

Vi tror att du som söker tjänsten är tillmötesgående i ditt bemötande och du har ett intresse och en vilja att hjälpa andra, där du anstränger dig för att leverera lösningar till dina kollegor. Du har en fallenhet för att bygga relationer till andra och visar stort intresse för personer i din omgivning. Vidare får du energi av att hjälpa andra och trivs i en miljö där du dagligen möter många kontaktytor. Du har också förmågan att agera omgående om situationen kräver det, för att stödja andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV samt personligt brev, som är riktat mot den aktuella tjänsten. Det är inget krav, men ditt personliga brev skrivs med fördel på engelska.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, administratör, kontorist, kontorsansvarig, reception, service, internationell, internationellt, english, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson camilla.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3284128

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: