Receptionist/administratör

Order hemelektronik / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Order hemelektronik i Helsingborg

Har du förmågan och viljan att arbeta självständigt och trivs med varierande arbetsuppgifter?

Publiceringsdatum
2012-06-26

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/administratör kommer du att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter och dessutom ha en understödjande viktig administrativ roll.

Du ansvarar bland annat för:

• Växelfunktion
• Ta emot besökare
• Posthantering, utskrifter och utskick
• Inköp av kontorsmaterial
• Övriga administrativa uppgifter samt stöd och support till övriga avdelningar som tex
• fakturascanning
• uppläggning av produkter på hemsidan
• registrering kundregister

Du ansvarar för kontorets allmänna utrymmen och har en viktig roll gentemot företagets kunder och besökare. Rollen är även viktig internt för att det dagliga arbetet ska fungera väl och för att skapa trivsel på kontoret.

Dina personliga egenskaper
Du är en självgående och utåtriktad person som trivs med att ge service, både internt och till kunder och besökare. Administrations- och receptionsarbete tycker du är roligt och det märks också på dig. Du mår som bäst när du har varierande uppgifter och får jobba i högt tempo. Eftersom du kommer att vara en viktig länk till företagets externa kontakter, men även internt, är det viktigt att du är serviceminded och representativ. Arbetet ställer också höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet. Att hålla en god struktur i ditt arbete är även självklart för dig, du är duktig på att organisera och prioritera aktiviteter på ett effektivt sätt. 

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av receptionsarbete eller liknande servicearbete. Då arbetet som receptionist innebär många kontaktytor krävs mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska språket. Du har gymnasieutbildning, är van datoranvändare och vi ställer som krav att du har goda kunskaper i Office Paketet.

Om Order Nordic:

Order Nordic AB är en av de ledande distributörerna inom hemelektronik, telecom & hushållsel med placering i Helsingborg. Företaget ingår i Resurs Holding AB, där företag som Resurs Bank, Solid Försäkringar och Teleresurs ingår. Order Nordic omsätter drygt 1 miljard SEK och har ca 60 anställda.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Provanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
PetraBergqvist, HR Business Partner, 042-38 20 05
LarsJannesson, Ekonomi chef, 0736-443321

Företag
Order hemelektronik

Adress
Order hemelektronik
Makadamgatan 14
22088 Helsingborg

Jobbnummer
1280808

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Order hemelektronik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Order hemelektronik: