Receptionist/administratör)

Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning / Receptionistjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning i Södertälje

Södertälje är på väg att bli en internationell huvudstad med världsföretag, småföretag och högskola tillsammans med en rik etnisk och kulturell mångfald. Att ta vara på dessa unika förutsättningar är en av våra största utmaningar - men också en fantastisk möjlighet.
Södertälje har 85 000 invånare som har tillgång till ett varierat boende både i stadsmiljö och nära naturen. Bostäder i vattennära lägen är en del i vår långsiktiga strategi.
Södertälje - den kreativa kommunen
Verksamheten för personer med funktionsnedsättning i Södertälje kommun är uppdelad i två enheter; Myndigheten för personer med funktionsnedsättning (Beställarenheter) och verksamheten för funktionsnedsättning (Utförarenhet). Myndigheten ansvarar för utredningar och beslut enligt SoL och LSS för personer med funktionsnedsättning under 65 år. Myndigheten består idag av ca 30 medarbetare.
Myndigheten är inne i en spännande utvecklingsfas och har startat upp ett projekt i Växthuset. Växthuset är namnet på Södertälje kommuns Lean-filosofi. Den innefattar vår vision, värdegrund, principer och arbetssätt som ska göra Södertälje kommun till en internationell förebild. Den innebär i korthet att vi ser över alla våra processer och skapar största möjliga värde för medborgarna/brukarna med minsta möjliga slöseri på vägen.Vi erbjuder friskvård och vi arbetar efter årsarbetstid, vilket innebär att du till viss del kan påverka din arbetstid.
Kontoret är placerat i centrala Södertälje mitt i en galleria . Vi erbjuder dig en avspänd arbetsplats i en dynamisk arbetsgrupp i varierande åldrar med mycket humor, högt i tak och gott arbetsklimat.

Publiceringsdatum
2011-03-22

Arbetsuppgifter
Du kommer att ta emot besök och telefonsamtal för vidarebefordran till handläggare. Du ansvarar för posthantering och även andra olika kontorsgöromål där ekonomihantering som e-faktura, beställningar samt utbetalningar via verksamhetssystem mm kommer att ingå. Sammanställning av statistikuppgifter ingår också i tjänsten. Du kommer att ingå i den administrativa gruppen på kontoret.

Kvalifikationer
Administrativ utbildning är en förutsättning. Vi ser också att du är van vid kontakt med människor, både direkt och per telefon. Du har datorvana och har vana av att ha många saker på gång samtidigt. Vi ser också att du har lätt för att samarbeta med kollegor och andra samarbetspartners.
Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträdesdatum:Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-05
Ange följande referens när du ansöker: A208293
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Helene Pettersson, 08-5230 2057
Jaana Jansson, 08-523 021 69

Facklig kontakt
Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 08-523 010 00

Företag
Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning

Adress
Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning
Södertälje
15189 Södertälje

Jobbnummer
883009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning: