Receptionist/Administratör

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Higabgruppen ingår i koncernen Göteborgs Stad och har som uppdrag att förvalta, bygga och utveckla fastigheter i Göteborg. I beståndet ingår bland annat kulturbyggnader och lokaler för idrott, hantverk och småindustri. Verksamheten ska medverka till Göteborgs Stads utveckling. Företaget omsätter 645 miljoner kronor, har 64 anställda och ett fastighetsbestånd på drygt 630 000 m². För mer information om företaget, besök www.higabgruppen.se
Nu söker Higabgruppen en Receptionist/Administratör
Till vårt huvudkontor på Åvägen 17 F söker vi en serviceinriktad administratör som ska arbeta i vår reception. Du ska tillsammans med vår nuvarande Receptionist/Administratör samarbeta kring de arbetsuppgifter som sköts via receptionen. Vårt största fokus ligger på att ge god service till våra gäster som kommer samt till företagets personal och se till att vi har en trivsam miljö.
Förutom vanligt förekommande arbetsuppgifter som att ta emot inkommande samtal och att ta emot gäster så är det mycket administrativa uppgifter. Det kan vara allt från inköp av t ex mobiltelefoner, kontorsmaterial/trycksaker, kontorsmöbler, kopiatorer till att administrera vår hemsida och digitala anslagstavla.
Du sköter också administrationen kring nycklar, uthyrning av våra fritidshus samt resebeställningar. Även vår hantering av diarieföring, arkiv och posthantering ligger på den här tjänsten.
För att klara av tjänsten bör du ha ett naturligt servicetänk, god samarbetsförmåga, vara flexibel och prestigelös samt gilla att skapa ordning och reda. Du har kunskaper i Officepaketet. Arbetsspråk svenska. Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare i några år och har en god telefonvana.
Tjänsten är en tillsvidareanställning och på heltid, tillsättning snarast. Arbetstider 7.30-16.30.
Vi ser vi gärna manligt sökanden för jämnare könsfördelning och värdesätter kulturell och etnisk mångfald.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Adecco. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Ann-Charlotte Schröder 031-725 45 55. Du ansöker till tjänsten via www.adecco.se. Vi vill ha din ansökan senast 17 oktober 2010.
Välkommen med din ansökan.

Publiceringsdatum
2010-09-29

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ann-Charlotte Schröder, Rekryteringskonsult, 031-7254555 (Telefon), ann-charlotte.schroder@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
742839

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: