Receptionist / Administratör

Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
2020-06-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist / Administratör" (publicerad 2021-07-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-06-29

Företaget
Företaget är ett av Sveriges äldsta och mest heltäckande emballageföretag med rötter nästan 100 år tillbaka i tiden. De är ett familjeägt handelsföretag med omkring 60 medarbetare på huvudkontoret i Göteborg. De arbetar med kundanpassade idéer, produkter och integrerade system, med syfte att ge varje kund den bästa lösningen. När det gäller emballage arbetar de med material såsom wellpapp, kartong, VCI, plats och även kombinationer av dessa. Företagets övergripande mål är att alltid förbättra kostnadseffektivitet för kunderna.


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist är du besökares första kontakt. Du tar emot besökande på i person, ansvarar för telefonväxeln och säkerställer att besöksområdet är representativt. Utöver detta ansvarar du för skötseln av konferensrum, inköp av kontoesmaterial samt posthantering. I rollen ingår administrativa uppgifter som fakturahantering, i form av registrering av fakturor för tre mindre bolag i WEB EDI, sortering av varufakturor samt frankering för utgående fakturor.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av kundkontakt och/eller administration
• God datorvana
• Flytande kunskaper i svenska i tal och skrift samt engelska i tal
• Meriterande med erfarenhet av Readsoft och/eller Jeeves ERP

Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver ditt arbete framåt. Du ber om hjälp när det behövs samtidigt som du har förmågan att ta egna beslut för att komma vidare i ditt arbete. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen har du en öppenhet för förändringar och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Vidare får du energi av att umgås och föra dialoger med nya människor. Du är social och tar gärna första steget i ett samtal.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, admin, receptionist, reception, service, kundservice, kundtjänst, telefonist, växeltelefon, Jeeves, Readsoft, fakturering, kontor, inköp, deltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5279527

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: