Receptionist/Administratör
Allra / Receptionistjobb / Stockholm
2016-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/Administratör" (publicerad 2016-01-15) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Allra i Stockholm,
Uppsala,
Gävle eller i
hela Sverige Vill du vara Allras ansikte utåt? Som Receptionist/Administratörkommer du att vara den första personen våra besökare träffar och med dittfantastiska bemötande gör du genast deras dag lite bättre.
Du kommer till en positiv och inspirerande arbetsmiljö med fokuspå att ständigt bli bättre. Vi erbjuder dig en bred roll med mycketpersonkontakt och ett stort utrymme att sätta din egen prägel på rollen. Genomdin service och vilja att utvecklas överträffar du förväntningarna och bidrartill bolagets fortsatta framgång.
Dinaarbetsuppgifter:
Som Receptionist/Administratör ansvarar du tillsammans med vår andrareceptionist för att ge såväl intern som extern service. Du tar emot ochvälkomnar besökare, svarar i telefon, förbereder konferensrum inför möten och sertill att kontoret ser representativt ut. Du kommer även att:
Assistera Allras ekonomiavdelning med löpande fakturering
Bistå med administrativt stöd till Allrasförmedlare och rådgivare
Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar
Tillsammans med din kollega ansvara för inköp av exempelvis kaffe, mjölk,blommor, fika
Sköta posthanteringen
Ta hand om kontorets kaffemaskiner
Men framförallt ska du upprätthålla en trivsam och professionellmiljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarnaavseende funktion, utseende och bemötande.
Som person är du noggrann, proaktiv och har ett gott öga fördetaljer och service. Du har en styrka i att du får alla att känna sig välkomnaoch sedda. Du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla igångmånga processer samtidigt. Ditt utvecklingsorienterade sätt leder till mångaförbättringsförslag och bidrar till att Allra har den bästa receptionen.
Dinbakgrund:
Vi ser gärna att du har minst har en avslutad gymnasial utbildning inom ekonomioch erfarenhet från liknande tjänst och/eller annat serviceinriktat yrke. Detär viktigt med erfarenhet av leverantörsreskontra samt mycket goda kunskaper isvenska, såväl i tal som i skrift. Du är van att arbeta i MS Officepaketet ochhar framförallt mycket goda kunskaper i Word och Outlook.
Viger dig möjligheten att vara med och fortsätta driva vårt härliga ochsnabbväxande företag framåt. Gör oss sällskap!
Tillträde: Omgående
Placering: Stockholm, Sveavägen 24-26
Arbetstider: Måndag - fredag 08.45 -17.00, tillsvidareanställning
Ansökan sker via
http://karriar.allra.se.För merinformation om rollen eller rekryteringsprocessen kontakta Josefin Clahr, rekryterare,
josefin.clahr@allra.se Intervjuerkommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-01-15ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Clahr 073-513 19 13
josefin.clahr@allra.seFöretagAllra
AdressAllra
Sveavägen 24-26
11157 Stockholm
KontorsadressSveavägen 24-26 11157, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2617404
Observera att sista ansökningsdag har passerat.