Receptionist/admin. assistent till språkcenter

Berlitz International Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Berlitz International Sweden AB i Stockholm, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna, Norrköping eller i hela Sverige

Med över 550 språkcenter i 70 länder är vi en av världens ledande levernantörer för utbildningar inom språk, kommunikation och ledarskap.

Nu söker vi en engagerad administratör på deltid till Berlitz Stockholm.

Publiceringsdatum
2013-02-11

Profil
Din bakgrund är idealiskt inom kundservice eller administration. Dokumenterad erfarenhet av receptionistarbete och fakturering är meriterande. Du har redan bevisat din organisatoriska förmåga och dina goda kommunikativa färdigheter i åtskilliga situationer. Du är öppen, kundfokuserad samt har utmärkta kunskaper i engelska och svenska. Du behärskar Officepaketet och är van att använda databaser, säljstöd och sökfunktioner.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är driven och målinriktad, att du arbetar självständigt och genomför dina projekt. Du har god telefonvana och är mycket serviceinriktad, har god samarbetsförmåga samt bemöter kunder på ett professionellt sätt.

Vi söker medarbetare som tycker om att vara i dialog med våra kunder och som behärskar den internationella atmosfären på vårt företag genom ett vänligt och öppet bemötande.

Dina uppgifter:

Schemaläggning
Hantering av bokningsförfrågningar
Ge information
Assistera i säljprocessen
Fakturering
Bemöta kunder i receptionen
Andra administrativa uppgifter

Vi värdesätter god organisationsförmåga, snabb hantering, flexibilitet och pålitlighet.

Arbetstider:
måndag 10:00 - 16:30
tisdag 7:30 - 14:00
onsdag 13:30 - 20:00
torsdag 10:00 - 16:30
fredag 13:30 - 20:00

Din möjlighet:

Vi erbjuder ett spännande och varierande jobb med många olika arbetsuppgifter i en internationell miljö. Ditt huvudansvar är kundservice för privatkunder och företagskunder. Det är en utmanande tjänst med möjligheter för personlig och professionell utveckling. Du kommer genom grundlig och intensiv utbildning få kunskap om Berlitz språkutbildningar, produkter och tjänster. Goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Ansökan tas enbart emot per e-post. Skicka din ansökan senast den 15 mars 2013 till stockholm@berlitz.se . Vid frågor kontakta 08-412 13 00. Intervjuer sker löpande.

Tillträde 2 maj 2013. Kontraktet kommer att vara på 1 år med möjlighet till förlängning.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
75% deltid, vikariat på ett år med möjlighet till förlängning.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 110727 (ID 1953853)
Ansökan kan skickas till e-postadress: stockholm@berlitz.se

Kontakt
Pia Åhlberg, Service Manager 08-412 13 00 pia.ahlberg@berlitz.se
Caroline Naim, Receptionist 08-412 13 00 caroline.naim@berlitz.se

Företag
Berlitz International Sweden AB

Adress
Berlitz International Sweden AB
11122 STOCKHOLM

Kontorsadress
Olof Palmes gata 23

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-412 13 00
Faxnummer: 08-4121319
E-postadress: info@berlitz.se

Jobbnummer
1462726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Berlitz International Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Berlitz International Sweden AB: