Receptionist

AB Tingstad Papper / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Tingstad Papper i Göteborg, Jönköping, Växjö, Kristianstad, Malmö eller i hela Sverige

Vi söker en receptionist till vårt huvudkontor i Göteborg! Trivs du med att planera dina egna arbetsdagar, skapa kontakter och ge service både internt och externt? Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2023-02-13

Om företaget
Vi förser den nordiska B2B-marknaden med förbrukningsmaterial, arbetskläder och utrustning. Vi är ett familjeägt företag med huvudkontor och logistikcenter i Göteborg, cirka 500 anställda och säljkontor på olika orter i Norden. Vi erbjuder våra kunder 100 000 produkter och vårt sortiment växer konstant för att möta våra kunders behov. Vi omsätter 2,7 miljarder SEK och 75% av vår försäljning sker via vår e-handel.
Tingstad erbjuder ett stimulerande och utvecklande arbete i ett växande och stabilt familjeägt företag. Hos oss får du arbeta med trevliga kollegor och representera ett högkvalitativt varumärke. Du blir en viktig och betydelsefull del av verksamheten.
Om rollen
Som receptionist ansvarar du över att ta emot gäster som kommer på besök, fördela inkommande samtal och mejl inom organisationen samt övriga administrativa uppgifter.
Du kommer att vara många kunder och leverantörers första kontakt hos Tingstad.
Du ansvarar för att ge ett gott första intryck till dem som hör av sig och besöker oss. Det innebär också att du vid behov hjälper bolagets affärsområden och att du således får ett brett kontaktnät.
Ansvar och arbetsuppgifter
Ge service till kunder och leverantörer som inkommer till växeln
Stötta upp både internt och externt med fasta arbetsuppgifter och övrig stöttning vid behov
Du har en genuin passion för kundmöten och sociala relationer
Övrig administration så som posthantering med mera

Kvalifikationer
Du är strukturerad och har sinne för att prioritera
Du har en god social kompetens och serviceanda
Du har ett affärsmässigt och målinriktat arbetssätt samt drivs av att alltid sträva framåt
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Du har goda kunskaper i Office-paketet
Kunskaper inom kundservice och affärssystemet Jeeves är meriterande

Om tjänsten och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Göteborg.
Sista ansökningsdag är den 14 april 2023. Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningar löpande.
Skicka ditt CV och personliga brev till pontus.hogberg@tingstad.se. Skulle det dyka upp några frågor eller funderingar är du givetvis välkommen att höra av dig.
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-14
E-post: pontus.hogberg@tingstad.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Tingstad Papper (org.nr 556117-1199)
Marieholmsgatan 1-3 (visa karta)
415 02  GÖTEBORG

Arbetsplats
Tingstad Papper, AB

Kontakt
Pontus Högberg
pontus.hogberg@tingstad.se

Jobbnummer
7440589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Tingstad Papper

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Tingstad Papper: