Receptionist
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vi på Adecco söker Receptionister med känsla för service för framtida konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV. Samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom får du möjlighet att bygga upp ditt professionella nätverk och skapa värdefulla kontakter.
Publiceringsdatum2022-11-09Om tjänstenDu kommer att vara ambulerande i din roll vilket innebär att täcka upp vid frånvaro, arbetstoppar eller andra situationer ute hos våra kunder. Våra kundföretag finns belägna runt om i Halland, främst Halmstad och Falkenberg, och är såväl stora bolag som mindre företag och verksamma inom många olika branscher.
Vanliga arbetsuppgifter innefattar:
• Att vara kundföretagets ansikte utåt, visa besökare tillrätta och svara på frågor om företaget
• Posthantering
• Kontorsadministration
• Boka möteslokaler
• Svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person
Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!
Arbetstiderna är vanligtvis vardagar mellan kl. 07.00-17.00.
Är du student eller har annan huvudsaklig sysselsättning?
Många uppdrag vi får in är på deltid vilket passar perfekt att kombinera med studier eller annat arbete.
Om dig
För att trivas i den här tjänsten bör du vara en person som är nyfiken och intresserad av att befinna dig i nya och olika miljöer. Du är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt och har lätt för att hantera olika människor. Du förstår vikten av att vara en god ambassadör och att du representerar Adecco på dina olika arbetsplatser, samtidigt som att du är ansiktet utåt för det kundföretag som du arbetar hos.
Är du även en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll kommer du att trivas i den här rollen!
Önskade kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i reception och trivs med att arbeta inom serviceområdet
• En god känsla för service och kundbemötande
• Van vid att använda dator och MS office som arbetsverktyg
• Mycket goda kunskaper i svenska samt engelska språket, tal som skrift
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har möjllighet att arbeta större delen av sommaren, samt kunna arbeta runt högtider (ej röda dagar)
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Lisa Åberg via 0736-847663 8:00-16:30
Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
receptionist, kundtjänst, service, Adecco, Halmstad, Falkenberg
Varaktighet, arbetstid
Deltid Dagtid Deltid
Ersättningpersonlig lönesättnig kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39745".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Lisa Åberg
0736847663 Jobbnummer 7156312
Observera att sista ansökningsdag har passerat.