Receptionist

Lindab AB / Receptionistjobb / Båstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Båstad, Laholm, Ängelholm, Halmstad, Bräcke eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindab AB i Båstad, Ängelholm, Halmstad, Helsingborg, Lund eller i hela Sverige

På Lindab förenklar vi byggandet för att det ligger i människans natur att bygga. Genom att förenkla i alla steg gör vi det enklare att bygga hållbart. Vi utvecklar våra produkter med hänsyn till miljön. Vi uppfinner lösningar som möter behovet av komfort, förenkling och energieffektivitet. Vi gör det så att du kan fortsätta bygga med gott samvete - inte bara idag, utan också imorgon.

Då en av våra medarbetare i serviceteamet har valt att anta nya utmaningar inom koncernen har du nu möjlighet att bli vår nya kollega i receptionen, på Huvudkontoret i Grevie.



Ditt nya arbete

Du ansvarar för att alla kunder, externa gäster och medarbetare får ett korrekt, snabbt och trevligt bemötande vid kontakt med Lindab via växel och besök i receptionen. Arbetet innefattar hantering av externa och interna samtal samt vidarekoppling av samtal till rätt person inom företaget. Vidare kommer du att ta emot samt sända förändelser och vara behjälplig med det operativa underhållet av telefonisystemet. Du ingår i huvudkontorets serviceteam och bistår även administrativt samt med allehanda arbetsuppgifter.

Arbetet innefattar mycket kontakt med människor där du även är företagets ansikte utåt. Det är därför viktigt att du är serviceinriktad och kan anpassa dig till olika situationer som kan uppkomma. Att arbeta utifrån och att sträva efter att våra kärnvärden efterlevs är en självklarhet.



Publiceringsdatum
2020-01-08

Bakgrund
Du har en godkänd gymnasieutbildning samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du goda datorkunskaper, främst inom Microsoft Office-paketet, är detta meriterande. Även erfarenhet från serviceyrken, såsom reception, är meriterande.



Dina personliga egenskaper
Du är en positiv person som har lätt för att för att samarbeta och trivs i en roll med mycket kontakter. Du är utåtriktad, serviceinriktad och bemöter personer i din omgivning på ett trevligt och hjälpsamt sätt. Som person är du flexibel, lösningsorienterad och har en mycket bra kommunikativ förmåga.



Arbetstid

Tjänsten en tidsbegränsad deltidsanställning om 65% på 12 månader. Arbetstid vardagar 07:30-12:30 (övriga arbetstider kan förekomma).



Tillträde
2020-02-01



Vill du veta mer?

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Florén, Executive Assistant , på telefon 0431-85043.



Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan snarast möjligt, men senast den 20 Januari 2020.

Varaktighet, arbetstid
07:30-12:30 (övriga arbetstider kan förekomma) 12 månader

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lindab AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Lindab AB (org.nr 556068-2022), http://www.lindab.com

Ansökan
E-post: li.becher@lindab.com

Jobbnummer
5029940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindab AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindab AB: