Receptionist
Mgline AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mgline AB i Stockholm Som receptionist ansvarar du för betalningar, kundkontakt, bokningar, leveranser, beställningar och har gärna kunskap i fotografering och dokumentering.
Som receptionist uppmuntras du att ta egna initiativ och erbjuds en roll med stor variation. Med god service i fokus ansvarar du för att ta emot patienter och skapa en trevlig arbetsmiljö i världsklass för dig och dina kollegor. Detta klarar du av att göra på såväl svenska som engelska. Arbetets karaktär ställer stora krav på flexibilitet, samarbetsförmåga och organisationsförmåga. Du har en stor servicekänsla, är proaktiv samt flexibel och är inte rädd för att rycka in. Vi tror att du som kommer att lyckas i den här rollen har ett intresse för andra människor, är socialt lagd och får energi av att ge ett glatt första intryck. Att få samarbeta med andra människor är något du uppskattar, men samtidigt tycker du om att själv få strukturera lösningar. Du trivs när tempot är högt och tar dig an oförutsägbara problem och situationer med en flexibel och ansvarstagande inställning. Vi ser gärna att du vill arbeta hos oss under en långvarig period.
Mirala Clinic/ MGLine är en toppklinik som är lokaliserad mitt i Stockholm. Vi har en bemannad reception, labb, CEREC, CBCT, väntrum, 3 behandlingsrum och en föreläsningssal etc. Just nu söker vi nya medarbetare som vill vara med och driva verksamheten vidare genom tandvård. Hos oss får du som medarbetare bästa förutsättningarna att utföra ditt jobb i en riktig drömmiljö och möjligheterna till personlig utveckling är mycket goda!
Publiceringsdatum2019-05-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-15
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist
FöretagMgline AB
AdressMgline AB
Sveavägen 62 1 TR
11134 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 62
Jobbnummer 4788778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.