Receptionist
Collector Bank / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Söker du ett jobb där du får stor användning av din sociala kompetens, initiativförmågaoch lösningsfokus?Vill du dessutom vara del av ettbolag i stark tillväxt, med härliga kollegoroch ha en arbetsplats med havsutsikt?
OM COLLECTOR BANK
Collector är mycket mer än en bank. Vi är också ett entreprenörsdrivet teknikföretag som brinner för att förverkliga idéer - våra egna och andras.
Vi utvecklar finansiella tjänster för privat- och företagskunder. Vi lägger stor vikt vid att skapa smarta, digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag. För privatpersoner erbjuder vi sparande, lån, kreditkort och finansiella appar. För företag erbjuder vi lån, factoringtjänster samt betallösningar för e-handel och butik.
Våra kontor finns i Göteborg (huvudkontor), Stockholm, Helsingfors och Oslo. Koncernens moderbolag Collector AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm.
OM TJÄNSTEN
Du kommer att vara en av våra medarbetare som ger det första intrycket av Collector! Tillsammans med en kollega ansvarar du för arbetet i receptionen där våra gäster och kunder tas emotochvälkomnas via telefon eller genom besök på vårt huvudkontor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• ta emot samtal via växeln
• hantera mail, post och bud
• boka resor
• beställa kontorsmaterial, passerkort, luncher mm.
• vara kontaktperson till vår fastighetsförvaltare
• attestera fakturor
• konferenskoordinator (boka/hålla koll på bokningar avkonferensrum samt förbereda för vissa möten med exempelviskaffe/vatten och fika)
• bistå med förberedelser vid event
• hantera övriga vanligtförekommandeadministrativa uppgifter
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Göteborg och ären tillsvidareanställning (vilken föregås av provanställning) på heltid. Din arbetstid är måndag-fredag kl. 08:00-17:00.
Start så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
OM DIG
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från arbete i reception eller tidigare har arbetat i en servicerelaterad roll. Vi söker dig som är glad, tillmötesgående, ödmjuk, hjälpsam, lyhörd, förstående och uppmärksam- helt enkelt serviceminded!
Du tycker om mötetmed andra människor och har förmågan att snabbt skapa goda relationer.Vi vill att du ska lyckas bra och trivas i rollen, därför ser vi gärna att du dessutom:
• delar med digav din härliga energi till din omgivning
• är noga med detaljer och äransvarsfull ochordningsam
• är flexibel för förändringar, tar initiativoch har en god förmåga att se lösningar
• är bra på att anpassa din kommunikationsstil till olika typer av människor och möten
Eftersom du möter många olika människor är det viktigt att du kan kommunicera väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Kan du dessutom flera språk? Superbra!
Vi vet inte alltid vilka utmaningar vi kommer att möta under dagen, ibland händer det mycket på en gång och då är det viktigt att du känner att du kan hantera stressiga situationer och samtidigt kan prioritera vilka uppgifter som är viktigast vid varje tillfälle. Genom tydlig kommunikation och samarbete löser vi det mesta!
VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG
Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeordEntreprenörskap,EngagemangochEtik.Vi präglas avöppenhetkring nya idéer, innovation, engagerade människor som drivs av att få saker att hända, tänker stort och utmanar sig själva varje dag. Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas bra tillsammans med oss!
Vi erbjuder dig ett riktigt bra förmånspaket, attfå vara en del av ett spännande företag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter på ochutanför arbetsplatsen. Du fåren fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i Göteborgs kanske snyggaste kontor med havsutsikt!
INTRESSERAD?
Vad roligt!Ansök till tjänsten senast 19 maj.Urval och intervjuersker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så ansök redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center.
Om du har frågor om rekryteringsprocessen får du gärna kontakta Ida Ljungberg, HR Business Partner. Vi nås på telefonnummer010-161 00 00.
Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-02ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Lilla Bommens Torg 11
41104 Göteborg
KontorsadressLilla Bommens Torg 11, Göteborg
Jobbnummer 4763833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.