Receptionist

Skinnskattebergs Kommun / Receptionistjobb / Skinnskatteberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Skinnskatteberg, Fagersta, Norberg, Surahammar, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skinnskattebergs Kommun i Skinnskatteberg, Örebro eller i hela Sverige

Skinnskattebergs kommun är beredd att formulera lockande erbjudanden till våra blivande medarbetare - utöver regelbunden kompetensutveckling och friskvård på arbetstid.

Vi värdesätter alla människors olikheter och allas vår förmåga att göra skillnad i samhället. Medarbetare beskriver oss ofta som en tillåtande organisation, där man får ta stort eget ansvar, utveckla och utvecklas samt arbeta lösningsfokuserat. Vi är en fullstor verksamhet i ett litet format som är beroende av medarbetarnas förmåga och drivkraft att agera med ett brett perspektiv på hela det kommunala uppdraget. Vi strävar därför alltid efter att ge god service och skapa professionella relationer både externt och internt.

Skinnskattebergs kommun tillhör Finskt förvaltningsområde, varför kunskaper i det finska språket är meriterande.

Välkommen med din ansökan till Sveriges viktigaste jobb i Skinnskattebergs kommun!

Är du en servicetalang med en professionell inställning? Tycker du om att möta människor och har hög social kompetens? Då är det här en tjänst för dig.

Som receptionist ingår du i Avdelning personal och kansli. Arbetsgruppen består av Personal- och kanslichef, HR-utvecklare, Överförmyndarhandläggare/arkivarie, Registrator/ personaladministratör, Kommunsekreterare, Biträdande kommunsekreterare/Utredare och Receptionist. Vi är en liten grupp med god stämning och ett trevligt arbetsklimat och vi hjälper gärna varandra och andra.

Publiceringsdatum
2017-02-01

Dina arbetsuppgifter
Ditt huvudansvar blir att bemanna vår reception med sedvanliga receptionsuppgifter så som post- och e-posthantering, telefonpassning, bilbokningar, bokning av konferenslokaler, viss fakturahantering. Det ingår även att vara andra avdelningar behjälplig med enklare administrativa uppgifter. Till det dagliga arbetet ingår även registrering av allmänna handlingar.

Kvalifikationer
Vi söker dig med minst gymnasieutbildning inom service eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av receptionsarbete eller annat administrativt arbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har hög social kompetens och en professionell inställning med hög servicenivå i både interna och externa kontakter. Du måste kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du behöver trivas med att arbeta i högt tempo och med många varierande uppgifter. Du bör känna dig bekväm med att använda engelska i det dagliga mötet med människor. Eftersom datorn är ett naturligt verktyg i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och erfarenhet av arbete med Officepaketet.

Tjänstens sysselsättningsgrad är 90%

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017:03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Personalchef Linda Ahlsén 0222-45189

Företag
Skinnskattebergs kommun

Adress
Skinnskattebergs kommun
Box 101
73922 SKINNSKATTEBERG

Kontorsadress
Kyrkvägen 7

Jobbnummer
3295739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skinnskattebergs Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skinnskattebergs Kommun: