Receptionist
Skinnskattebergs Kommun / Receptionistjobb / Skinnskatteberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Skinnskatteberg,
Fagersta,
Norberg,
Surahammar,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skinnskattebergs Kommun i Skinnskatteberg,
Örebro eller i
hela Sverige Skinnskattebergs kommun är beredd att formulera lockande erbjudanden till våra blivande medarbetare - utöver regelbunden kompetensutveckling och friskvård på arbetstid.
Vi värdesätter alla människors olikheter och allas vår förmåga att göra skillnad i samhället. Medarbetare beskriver oss ofta som en tillåtande organisation, där man får ta stort eget ansvar, utveckla och utvecklas samt arbeta lösningsfokuserat. Vi är en fullstor verksamhet i ett litet format som är beroende av medarbetarnas förmåga och drivkraft att agera med ett brett perspektiv på hela det kommunala uppdraget. Vi strävar därför alltid efter att ge god service och skapa professionella relationer både externt och internt.
Skinnskattebergs kommun tillhör Finskt förvaltningsområde, varför kunskaper i det finska språket är meriterande.
Välkommen med din ansökan till Sveriges viktigaste jobb i Skinnskattebergs kommun!
Är du en servicetalang med en professionell inställning? Tycker du om att möta människor och har hög social kompetens? Då är det här en tjänst för dig.
Som receptionist ingår du i Avdelning personal och kansli. Arbetsgruppen består av Personal- och kanslichef, HR-utvecklare, Överförmyndarhandläggare/arkivarie, Registrator/ personaladministratör, Kommunsekreterare, Biträdande kommunsekreterare/Utredare och Receptionist. Vi är en liten grupp med god stämning och ett trevligt arbetsklimat och vi hjälper gärna varandra och andra.
Publiceringsdatum2017-02-01Dina arbetsuppgifterDitt huvudansvar blir att bemanna vår reception med sedvanliga receptionsuppgifter så som post- och e-posthantering, telefonpassning, bilbokningar, bokning av konferenslokaler, viss fakturahantering. Det ingår även att vara andra avdelningar behjälplig med enklare administrativa uppgifter. Till det dagliga arbetet ingår även registrering av allmänna handlingar.
KvalifikationerVi söker dig med minst gymnasieutbildning inom service eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av receptionsarbete eller annat administrativt arbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har hög social kompetens och en professionell inställning med hög servicenivå i både interna och externa kontakter. Du måste kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du behöver trivas med att arbeta i högt tempo och med många varierande uppgifter. Du bör känna dig bekväm med att använda engelska i det dagliga mötet med människor. Eftersom datorn är ett naturligt verktyg i arbetet förutsätter vi att du har god datorvana och erfarenhet av arbete med Officepaketet.
Tjänstens sysselsättningsgrad är 90%
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017:03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPersonalchef Linda Ahlsén 0222-45189
FöretagSkinnskattebergs kommun
AdressSkinnskattebergs kommun
Box 101
73922 SKINNSKATTEBERG
KontorsadressKyrkvägen 7
Jobbnummer 3295739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.