Receptionist
Bahnhof Optioner AB / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahnhof Optioner AB i Borlänge Bahnhof AB är en av Sveriges största oberoende och fristående internetoperatör som levererar bredband och datanättjänster till företag och privatpersoner i hela Norden. Bahnhof Optioner AB är ett helägt dotterbolag med säte i Borlänge som arbetar med kundtjänst och faktureringstjänster. Vi är idag drygt 30 anställda i bolaget och arbetar för att förädla och bredda vår tjänsteportfölj.
Då vår nuvarande receptionist går på föräldraledighet söker vi nu en ersättare.
Publiceringsdatum2012-01-12Dina arbetsuppgifterUppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. En viktig del av arbetet innebär att vara ansvarig för posthanteringen och sköta kontakten med olika leverantörer. Administration är också en central och betydelsefull del av arbetet, då du kommer att arbeta med att dataregistrering, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial, resor och liknande. Utifrån din tidigare erfarenhet kan det även finnas utrymme för att driva och koordinera olika projekt.
ProfilFör att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra ?det lilla extra? med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl. För att vara aktuell för uppdraget måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Vikariatet kommer att påbörjas omgående (under Januari) och pågå i minst 12 månader med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev. Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid och eventuella löneanspråk. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, dagtid mellan 8-17
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-20
Ange följande referens när du ansöker: BLG12
Ansökan kan skickas till e-postadress:
bjobb@bahnhof.netFöretagBAHNHOF OPTIONER AB
AdressBAHNHOF OPTIONER AB
PARKGATAN 6
78432 BORLÄNGE
KontorsadressPARKGATAN 6
BORLÄNGE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-555 771 00
Faxnummer: 08-55577197
E-postadress:
bjobb@bahnhof.se Jobbnummer 1127078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.