Receptionist - Malmö

Processbemanning AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Malmö, Lomma, Staffanstorp, Lund, Landskrona eller i hela Sverige

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Just nu söker vi en receptionist för ett långsiktigt uppdrag hos vår kund i Malmö. Brinner du för service och tar stort ansvar i ditt arbete? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2019-06-17

Om tjänsten
Just nu söker vi en glad och serviceinriktad person som vill arbeta som receptionist i ett stort internationellt bolag i Limhamn, Malmö. Starten är omgående och arbetstiderna är måndag till fredag 7:30-15:45. Tjänsten är på 4-5 dagar i veckan och tänkt långsiktig med stor chans för tillsvidareanställning.

I tjänsten ingår dagligt arbete med växel och kontakt med kunder via telefon. Arbetet innebär även att ta emot besökare samt beställa luncher om det behövs samt vara till allmän hjälp i företagets stora anläggning i Limhamn. Då du ofta är första kontakten med både kunder och anställda är god servicekänsla och ett tryggt samt professionellt bemötande viktigt i tjänsten.

I arbetsuppgifterna ingår det att:

• Ta emot kunder, leverantörer och anställda på ett ödmjukt, professionellt och trevligt sätt.
• Ansvara för telefoni och viss annan korrespondens såsom email och posthantering.
• Skapa passagebehörighet till besökare och nyanställda
• Ta hand om växeln och stötta upp i supportfrågor, både internt och externt.
• Göra lunchbeställningar
• Bokning av resor
• Ankomstregistrera och kontera fakturor
• Övriga administrativa uppgifter för stöttning till andra avdelningar så som HR och Ekonomi

Vem är du?
Som person bidrar du med positiv energi och har ett välkomnande sätt gentemot de personer du kommer i kontakt med. Du har en trevlig och tilltalande röst och är jordnära. Du drivs av att ge god service, kan hantera stress och samtidigt ta för dig när arbetsbelastningen är lägre.

Krav för tjänsten är:
• Erfarenhet från serviceyrke och kundbemötande
• Erfarenhet av enklare administrativa uppgifter
• Körkort B samt tillgång till bil, eller möjlighet att pendla till Limhamn
• Krav är att du talar och skriver både Svenska och Engelska väl, då det förekommer en del utländska kontakter
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Extrajobb

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
4834834

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: