Reception och Office Cordinator

Joyweek AB / Receptionistjobb / Lund
2025-10-16


Visa alla receptionistjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Joyweek AB i Lund, Malmö, Göteborg, Linköping, Knivsta eller i hela Sverige

Vi söker en initiativrik, social och serviceinriktad person som vill bli en nyckelspelare i vardagen på ett internationellt IT- och techkontor i Lund.
Här får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö, där din insats verkligen gör skillnad för kollegor, besökare och kontorets dagliga funktion. Rollen erbjuder variation, ansvar och en chans att bidra med idéer, samtidigt som du bygger relationer med både lokala team och internationella kollegor.

Om rollenSom Hospitality Service Assistant är du en central kontaktpunkt på kontoret och har daglig kontakt med kunder, samt kollegor på olika nivåer - från lokala team till ekonomiavdelning och ledning. Du deltar i möten med globala team och bidrar till att kontorets dagliga drift fungerar smidigt.
Rollen passar dig som trivs i en varierad vardag och tycker om att ta ansvar, skapa struktur och ge god service.

Exempel på arbetsuppgifter-Bemanna receptionen kl. 8-14 och ge service till både besökare och medarbetare.
• Ansvara för kontorsservice, såsom beställning och påfyllning av kaffe, mjölk, kontorsmaterial och andra förbrukningsvaror.
• Se till att mötesrum, kaffestationer och gemensamma ytor alltid är välordnade.
• Hjälpa till vid interna möten och evenemang samt bidra med idéer till förbättringar och trivselaktiviteter.
• Utföra enklare administrativa uppgifter, exempelvis uppföljning av beställningar och arbete i Excel.
• Delta i digitala möten och kommunicera via Microsoft Teams och Zoom.
• Fungera som kontaktperson mellan interna avdelningar och externa serviceleverantörer.

Din profil
Vi söker dig som är:
• Social, positiv och orädd i mötet med människor.
• Strukturerad, ansvarstagande och har ett gott ordningssinne.
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Bekväm med digitala verktyg som Microsoft Teams, Zoom och Excel (grundläggande nivå räcker).
• En lagspelare som trivs i en miljö där man hjälper varandra och där god kommunikation är viktig.

• Tidigare erfarenhet från reception, kontorsservice eller hospitality-roller är meriterande men inte ett krav.
Om tjänsten & Joyweek
Du blir anställd hos oss på Joyweek, men arbetar som konsult hos vår kund. Som konsult hos Joyweek har du regelbunden kontakt med din konsultchef och en lokal kontaktperson ute på uppdraget. Om du vill finns även möjlighet att arbeta extra på andra uppdrag.
Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda och hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se.

Praktisk information
• Omfattning: Deltid
• Arbetstid: Måndag- fredag 8.00-14.00
• Startdatum: Snarast möjligt (under oktober/november)
• Plats: Lund
• Anställning: Konsultuppdrag via Joyweek


Uppdraget inleds med att du stöttar under kundens kontorsflytt, och därefter fortsätter rollen i deras nya, moderna lokaler. Arbetsmiljön präglas av öppenhet, samarbete och omtanke, och du blir en naturlig del av teamet.
Vill du arbeta i en internationell miljö där din servicekänsla och initiativförmåga gör skillnad varje dag? Välkommen med din ansökan - urval sker löpande.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Joyweek AB (org.nr 559058-8207), http://www.Joyweek.com

Arbetsplats
Joyweek

Jobbnummer
9560262


Prenumerera på jobb från Joyweek AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Joyweek AB: