Rådgivare till Advisas kundserviceteam

Cronwik Rekrytering och Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rådgivare till Advisas kundserviceteam" (publicerad 2019-03-27) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik Rekrytering och Bemanning i Stockholm, Solna, Göteborg, Kungsbacka eller i hela Sverige

Advisa befinner sig i en häftig tillväxtresa där vi söker dig som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass! Verksamheten växer och därför behövs fler duktiga medarbetare till Kundserviceteamet. Du brinner för service och för att på ett professionellt sätt skapa en wow-upplevelse för alla Advisas kunder!

Beskrivning av tjänsten

I rollen som Rådgivare har du löpande kontakt med Advisas kunder som ansökt om lån via vår hemsida, och ansvarar för att bemöta dem i såväl tal som skrift. Du arbetar med telefon, mail och chatt som primära verktyg för att ha en löpande dialog med såväl kunder som partners.

Du rapporterar till Advisas Kundservicechef och blir en del av ett team om tio Rådgivare som arbetar tätt tillsammans mot att få branschens nöjdaste kunder. Du samarbetar nära ditt team för att hjälpa varandra att ständigt utvecklas och göra varandra bättre. Du kommer att mötas av erfarna kollegor där vi ser att även du vill bli långsiktig i rollen som Rådgivare hos oss. För att främja din utveckling och för att du ska känna dig motiverad, arbetar vi löpande med din individuella utvecklingsplan.

Ditt arbete innefattar bland annat:

• Bemöta kunder som ansökt om lån via Advisas hemsida
• Hjälpa kunder att skapa låneansökningar
• Rådgivning via telefon, mail och chatt
• Arbete med din individuella utveckling med individuella utvecklingsplaner samt 1:1s med chef varje vecka
• Vara delaktig i att identifiera och föreslå förbättringar avseende Advisas produkt

Vad erbjuder vi?

• Ett team av entreprenöriella kollegor som kommer att utmana dig dagligen.
• Ett generöst förmånsprogram med bland annat 5000kr/år i friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och massage på jobbet.
• Magiska fester, AWs och roliga aktiviteter på kontoret.
• Nytt kontor med utsikt över Östermalms IP.
• Fast lön + provision.

Vilka är Advisa?
Advisa grundades 2011 med ambitionen att hjälpa kunder förbättra sin privatekonomi. Vårt mål är att göra det enkelt för alla att förbättra sin privatekonomi genom att konkurrensutsätta banker och på så vis sänka räntan på befintliga och nya lån. Med ett stort fokus på kundservice och utveckling av vår teknik, ser vi till att ständigt förbättra vår tjänst för att göra det lika enkelt och naturligt att jämföra lån som det är att köpa en flygbiljett på nätet. Sedan starten har vi hjälpt över 200,000 svenskar att se över sina lån och i genomsnitt sänkt våra kunders räntor med 35%.

På Advisa värdesätter vi varandra och är stolta över vad vi tillsammans åstadkommer. Vi är cirka 50 anställda som utstrålar stor passion för vårt arbete och har ett genuint intresse för att hjälpa andra människor. Vi lovar bara det vi kan hålla och vi finns för att skapa resultat åt våra kunder. På Advisa tror vi på att involvera alla och att högt i tak skapar bättre lösningar. Därför tycker vi att det är viktigt att anställda proaktivt lyfter förslag på hur vi kan bli ännu bättre. För att nå vår vision och fortsätta växa behöver vi fler fantastiska anställda!

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för att skapa resultat, värdesätter professionalitet och sätter laget före jaget. Du är en person som värderar uppriktighet och både tar och ger feedback dagligen. Med stor passion vill du komma in i bolaget för att förändra och utveckla det vi med stolthet redan byggt upp!

Kunderna är det viktigaste för Advisa och alla våra kunder är lika mycket värda! Det är viktigt för oss att du delar den uppfattningen och att du med hög etik och plikttrogenhet tar hand om varje kund du bemöter. Du är en person som omfamnar förändring, motiveras av att nå dina mål samt trivs ett högt arbetstempo där du får saker att hända med stor entusiasm, glädje och hög energi.

Vi ser att du har:

• Avklarad gymnasieutbildning.
• Goda kunskaper i svenska samt engelska.

Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning på plats hos oss där du bland annat får lära dig mer om vår verksamhet samt hur du på bästa sätt sköter kontakten med kunderna. Det är dock meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av att arbeta med service inom bank, finans, försäkring eller motsvarande bransch. Sannolikt har du en cool hobby eller annat engagemang som du brinner för och vill dela med dina kollegor på Advisa!

Denna rekrytering hanteras av oss på Cronwik. Läs mer om oss på www.cronwik.se (http://www.cronwik.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-02-01

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Wessberg caroline.wessberg@cronwik.se 0771-191919

Företag
Cronwik Rekrytering och Bemanning

Adress
Cronwik Rekrytering och Bemanning
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 143, Bromma

Jobbnummer
4589190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik Rekrytering och Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik Rekrytering och Bemanning: