Rådgivare, Bolånecenter i Uppsala
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Vallentuna,
Stockholm,
Håbo eller i
hela Sverige Drivs du av att skapa kontakter, göra affärer och bygga relationer? Vill du ha ett arbete där din positiva attityd, energi och förmåga att lyssna in kunden kommer till sin rätt? Är du analytiskt lagd med ett öga för detaljer? Då tycker vi du ska läsa vidare!
Till Nordea Bolånecenter söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra privatkunders framtidsplaner genom förstklassig rådgivning kring bolån. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina bostadsdrömmar, finns vi där för att erbjuda bästa service och en relevant finansiell lösning.
Vi erbjuder en inkluderande och dynamisk arbetsmiljö på en enhet med stort fokus i banken, där vi premierar ansvarstagande, affärsmannaskap och samarbete. Vi är idag ca 70 kompetenta och glada medarbetare fördelade på olika team i Uppsala och Malmö.
Vi söker dig som trivs med att arbeta i team där vi tar ägarskap, hjälper varandra att nå framgång och skapar positiva kundupplevelser. Med din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunder över hela Sverige i nya kanaler, och på nya sätt - via telefon & digitala möten. Om du motiveras av en roll där du får utvecklas i en affärsorienterad & föränderlig miljö med möjlighet att påverka processer tror vi att vi är rätt för varandra!
Om tjänsten
Som rådgivare spelar du en viktig roll i att hjälpa kunderna planera inför framtiden. Du ger förstklassig service gällande bolåneaffären med inriktning på rådgivning, finansiering och försäkring. Kunderna möter du på distans genom telefon, onlinemöten och videosamtal som hjälper oss säkerställa fantastiska kundupplevelser genom hela bolåneresan. Tjänsten är placerad i Uppsala.
Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, där du ser till att kunderna direkt får hjälp vidare genom sin bolåneresa. Aktivt arbeta tillsammans med ditt team för att attrahera nya kunder, samtidigt som du utvecklar relationer med befintliga kunder.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat. Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse av vår affär och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Vi ser att du:
• Har en ödmjuk inställning med förmåga att snabbt sätta dig in i kundens situation. Vi tror att du har erfarenhet av att kommunicera via telefon från tidigare arbeten och naturlig fallenhet för att bygga relationer med både kunder och kollegor.
• Stimuleras av att arbeta resultatinriktat & gillar att hitta nya affärsmöjligheter, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Är proaktiv och arbetar aktivt med din egen utveckling och gärna delar med dig av kunskap till kollegor.
• Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
• Har en god analytisk förmåga, är lyhörd och lugn, även i stressiga situationer.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och/eller är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din senast 09/12/2018 För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Linda Karlsson, Manager of Advisory Team, telefon 072- 147 06 99 eller
rekrytering.3569@nordea.se För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
saconordea@nordea.com Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Bolånecenter
Som en del av nordens största bank letar Bolånecenter efter rätt personer som vill vara med att utveckla banken och relationen med kunderna, särskilt i en allt mer digital värld. Vi vill vara med och förverkliga våra kunders bostadsdrömmar och vill därför anställa de mest ambitiösa personerna som vill vara med och bidra till vår ambition att skapa positiva kundupplevelser med såväl nya- som befintliga kunder genom sin bolåneresa. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-26Ersättningmånadslön
månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Karlsson
linda.h.karlsson@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
75318
75318 Uppsala
Kontorsadress75318
Jobbnummer 4482013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.