Rådgivare
Lowell Sverige / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lowell Sverige i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Rådgivare till Contact Center
Publiceringsdatum2019-02-21Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill vara en del av Lowells Contact Center i Göteborg. Som rådgivare inom vår inkassoverksamhet är du länken mellan våra kunder och våra gäldenärer. Din uppgift är att, tillsammans med våra gäldenärer, hitta den bästa lösningen på den uppkomna ekonomiska situationen.
Samtalen i Contact Center är många och det är viktigt att varje samtal håller hög kvalitet och hanteras så effektivt och professionellt som möjligt. Du får en utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll som rådgivare och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete. För att du ska känna dig trygg i din roll som rådgivare får du kontinuerligt vidareutbildning inom inkassoprocessen och dess regelverk samt coachning i samtals- och förhandlingsteknik. Arbetstider är måndag till fredag och är förlagt enligt schema både dagtid och kvällstid, från kl.08:00 fram till kl.18.00. Dina huvuduppgifter består av inkommande och utgående samtal. Mail och andra administrativa uppgifter förekommer också.
Vem är du?
Vi söker dig som är van vid att ha telefonen som arbetsredskap och som har erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i en målfokuserad verksamhet med högt tempo. Du drivs av utmaningar och att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i andras situation och skapa förtroende för dig själv som person. Du är en van datoranvändare och har lätt att sätta dig in i nya system. Du är kommunikativ med förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, resultatorienterad och trivs att arbeta i team. Noggrannhet tillsammans med förmågan att få rutinuppgifter utförda snabbt och effektivt är en viktig egenskap för denna tjänst. Du har ett trevligt och respektfullt bemötande mot kunder och kollegor. Personlig mognad och minst ett par års arbetslivserfarenhet är nödvändigt för att vara aktuell för tjänsten.
Vad vi erbjuder
Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. På Lowell arbetar vi löpande med att utveckla och utmana oss själva. Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor. Lowell är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna, Pioneering, Ambition, Excellence och Responsibility. Värderingarna är grunden för Lowells verksamhet och sättet att vara och arbeta.
Så ansöker duDu är varmt välkommen med din ansökan! Ansök snarast då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Ansök nedan och glöm inte att skicka med CV och personligt brev. Vid frågor om tjänsten kontakta Ann-Katrin Andréasson, teamledare Contact Center, 0771-85 63 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-21
Ange följande referens när du ansöker: R003159
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLowell Group
Teresa.akemar@lowell.comFöretagLowell Sverige
AdressLowell Sverige
41250
41250 1480
KontorsadressFabriksgatan 11
Jobbnummer 4626969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.