Rådgivarassistent med hög administrativ förmåga
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för direktrekrytering till kund en noggrann och serviceinriktad rådgivarassistent.
Vår kund är ett oberoende finansiellt rådgivningsföretag som erbjuder skräddarsydda produkter och tjänster till klienter inom sport och Entertainment samt företag. Bolaget erbjuder unika värdeökande investerings - och försäkringslösningar.
Publiceringsdatum2015-05-13Om tjänstenI den här tjänsten blir du en viktig del av ett litet företag bestående av fyra drivna medarbetare som sitter i mycket fina lokaler i Gamla stan. Tjänsten kräver att du har ordningssinne, administrativ förmåga och att du trivs i en serviceinriktad roll. Tillträde sker i augusti med förhoppning om lättare arbetsintroduktion under sommaren.
Dina arbetsuppgifterI rollen som rådgivarassistent har du bland annat förljande arbetsuppgifter:
• Öppna depåer
• Hantera kontakter med banker i utlandet
• Proaktivt följa upp administrativa aktiviteter hos samarbetspartners
• Administrera placeringsdokument
• Skicka månads - och kvartalsrapporter
• Viss kundkontakt
• Posthantering och allmänna kontorssysslor
KvalifikationerVi söker en person som trivs i en administrativ roll där utvecklingsmöjligheterna främst handlar om ett utökande av det administrativa arbetet. Tjänsten kräver att du har viss analytisk förmåga, att du uppskattar att arbeta självständigt och att du är noggrann och serviceinriktad. Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning - gärna inom ekonomi
• Som har en hög administrativ- och organisatorisk förmåga
• Mycket hög servicekänsla
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av eller intresse i finans- och/eller försäkringsbranschen
• Har en fallenhet för siffror
Hos vår kund får du möjlighet att utvecklas i en administrativ roll med trevliga medarbetare. På kontoret är det högt i tak och en glad stämning. Så vill du vara med och bidra i en viktig och stödjande roll och tycker att beskrivningen stämmer in på dig? Sök tjänsten redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Start augusti
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2293686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.