Rådgivande kundsupport inom köksutrustning

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en serviceminded person som tycker det är kul att hjälpa och ge rådgivande support? sök då denna tjänst!

Publiceringsdatum
2015-10-08

Arbetsuppgifter
Du kommer att supportera kunder som handlar på företagets nya e-handelsplattform via telefon, mail och chatt. Tanken är att du ska ha koll på produkterna och ge en så pass bra service att det blir ett mervärde för kunden att handla på nätet och så de blir en återkomande nöjd kund. Det kan röra sig om allmänna frågor kring produkterna, leveransfrågor, skötselråd eller att kund vill ha hjälp att välja den produkt som passar just honom/hennes behov.

Du kommer att tillhöra en grupp på två personer som har samma roll som dig och tanken är att antalet produkter på hemsidan kommer att öka så småningom vilket betyder att även gruppen kommer att expandera och du är med och påverkar i denna utvecklingsfas.

Ett steg i att lära dig produkterna kommer att vara att du ska följa med en kollega ute i butiken i en vecka för att få en bättre förståelse vilka typer av frågor som kan uppkomma.

Om företaget
En av Sveriges ledande leverantörer inom restaurang- och köksprodukter samt profilprodukter med snabb expansion på övriga europeiska marknader. 80 medarbetare totalt idag. Huvudkontoret finns i egna lokaler på Hisingen i Göteborg. Distributionen sker från tre lager.

Profil
Som person älskar du att ge bra service och få kunder att känna sig nöjda efter din rådgivning. Du har hög arbetsmoral och trivs att arbeta i grupp.

Skallkrav:
• Serviceminded
• Kan svenska och engelska flytande i tal och skrift

Meriterande:
• Mat och köksintresse
• Jobbat med support tidigare

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omg
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Lön: 20 000sek

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6077
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2470316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: