R360 söker supportmedarbetare!

r360 Resort Systems AB / Supportteknikerjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos r360 Resort Systems AB i Halmstad

Om bolaget
Med över 20 års erfarenhet inom den alpina världen erbjuder r360 ett marknadsledande bokningssystem för skidanläggningar och resort. Vi har kunder som Idre Fjäll, Branäs, Stöten, Hafjell med flera!
Vi erbjuder ett komplett system och arbetar löpande med att tillgodose anläggningarnas digitala behov för att kunna förstärka affären såväl som gästens upplevelse. Vårt system, som går under namnet r360, används under hela gästens resa, allt från t.ex bokning av boende, skipass, skidskola, skidhyra online/via telefon till incheckning, ekonomihantering eller köp av tjänster på plats. Vi är ett bolag som vill växa tillsammans med våra kunder och värdesätter därför en nära relation till våra kunder för att bättre förstå och stötta dennes verksamhet.

Vi är ett härligt gäng om 17 personer som sitter på Flygstaden i Halmstad, i nybyggda lokaler anpassade efter oss. Arbetsmiljön är av stor vikt såväl som att vi ska ha kul och trivas tillsammans. Vi tror på teamet och vi tillsammans med vår produkt är kärnan och basen i vår verksamhet. Allt eftersom vår skidfamilj växer så behöver vi utöka vår personalstyrka och söker dig som brinner för service, relationer och som har ett intresse för tekniska lösningar!

Publiceringsdatum
2023-01-11

Om tjänsten
I rollen som supportmedarbetare i r360 supportteam är du tillsammans med dina kollegor kundernas kontaktperson vid frågor, problem eller feedback. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att kunderna får den hjälp de behöver och att ärenden vid behov går till utvecklingsteamet. I supporten arbetar du nära utvecklarna och du har löpande dialoger som är av en mer teknisk karaktär.
Ditt primära ansvarsområde är att vara first line och fördela ärenden till de övriga i supporten. Allt eftersom du lär dig kommer du att tilldelas expertisområden där du förväntas att ta ett större ansvar kring de supportärenden som är kopplade till dina områden.
Tjänsten innefattar följande arbetsuppgifter:
First line - tilldela ärenden till dina kollegor
Second line - svara på frågor som kräver djupare kunskap kopplat till ditt expertisområde
Hålla i utbildningar för nya eller befintliga kunder vid behov och inom ramen för ditt expertisområde
Följa upp och återkoppla till kunder gällande de utvecklingsprojekt som är kopplat till dina supportärenden
Vara delaktig och behjälplig vid implementation av nya kunder

Kvalifikationer
För att passa in i vår support letar vi efter dig som är strukturerad och som kan hantera en arbetsdag med många olika fokus och arbetsuppgifter. Det är en fördel om du har en bakgrund med att jobba med boknings- och/eller affärssystem och ett intresse för system i stort.
Vi hoppas att du har lätt för att bygga relationer och är van vid att uttrycka dig i tal och skrift. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad, positiv och trygg i dig själv. Med ett prestigelöst tänk, en ödmjuk approach och en vilja att lära dig kommer du att trivas bra i rollen som supportmedarbetare hos oss!
Vi ser det även som meriterande att om du talar norska och uppskattar den svenska och norska fjällen.
Placering: Halmstad (resor görs efter supportbehov och vid teamresor)
Omfattning: Heltid
Ansökan skickas via formulär på jobb.r360.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-28

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
r360 Resort Systems AB (org.nr 559057-2037)

Jobbnummer
7330500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från r360 Resort Systems AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos r360 Resort Systems AB: