Quality Agent Kundservice

Jollyroom AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom - e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Är du en kommunikativ, kvalitetsmedveten och erfaren stjärna när det kommer till kundservice? Då är det dig vi letar efter för att bli vår nästa Quality Agent på kundserviceavdelningen!

Som Quality Agent är du den ultimata servicemästaren, redo att säkerställa att våra kunder får en service som är helt oemotståndlig! Du är också vår kunskapsguru, alltid redo att dela med dig av den bästa expertisen till dina kollegor och garantera att deras arbete når enastående kvalitet. Din uppgift är att vara en coach, mentor och inspiratör för kundserviceteamet. Du ser till att de når sina mål och att de strävar efter kundens fulla tillfredsställelse. Tillsammans svetsar ni ihop era krafter för att leverera service i världsklass och sätta avtryck i kundvärlden. Ni är ett team, ett kvalitetsdrivet dream team!

I rollen som Quality Agent kommer du inte bara samarbeta tätt med andra stjärnor i teamet utan också med våra ledare och andra enheter för att ständigt utveckla vår verksamhet. Vi strävar alltid efter att göra det lättare för barnfamiljer att få den service de förtjänar, och du är en nyckelfaktor i den processen. Så om du är redo att ta dig an nya utmaningar och vara en del av ett fantastiskt team som brinner för kvalitet och service, då är det dig vi vill ha med oss på vår resa mot stjärnorna!

We work together, we are brave and we create value for the customer - är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Arbetsuppgifter Quality Agent:

• Daglig kundkontakt med kunder för att upprätthålla spetskompetens i flöden
• Stötta, motivera och coacha kollegor i teamet och på enheten
• Hålla i interna utbildningar och workshops samt bidra till bra och uppdaterat utbildningsmaterial
• Löpande hålla coachningssamtal
• Följer upp data och statistik för att säkerställa att teamet och medarbetare uppnår sina mål och arbetar mot
• verksamhetens mål
• Initiera och driva projekt för att utveckla och förbättra vår kundservice
• Ha ett nära samarbete med övriga Quality Agents, 2nd Line, Teamleaders och Customer Service Area Managers
• Administrativa uppgifter kring personal, t.ex. schemaläggning, utbildningsplanering
• Tät kontakt med övriga avdelningar på Jollyroom och strävar ständigt efter att ha en god kommunikation och förbättra samarbeten
• Agera som förebild i alla lägen och arbeta värderingsstyrt efter Jollyroom värderingar

Vi tror att du har följande bakgrund:

• Minst 1,5 - 2 års erfarenhet av att arbeta i en kundtjänst, gärna inom callcenter eller e-handel
• Förmågan att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift
• Stor systemvana och är mästare på Excel
• Erfarenhet av att coacha

Personlighetsmässigt tror vi att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en föränderlig miljö och på en arbetsplats med ständigt utvecklingsfokus. Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut som är för verksamhetens bästa.

Meriterande:

• Erfarenhet av att arbeta med SAP eller Freshdesk
• Goda språkliga kunskaper i norska, danska, eller finska i både tal och skrift

Fördelar med att jobba hos oss:

• Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
• Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
• Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
• Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Upplägg och praktisk information:

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning)
• Arbetstider: måndag - fredag, kl. 08:00 - 17:00
• Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
• Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via epost; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jollyroom AB (org.nr 556815-7159)

Arbetsplats
Jollyroom

Jobbnummer
8678685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: