Quadriga söker Account Manager

Quadriga AB / Säljarjobb / Helsingborg
2012-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Quadriga söker Account Manager" (publicerad 2012-07-16) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quadriga AB i Helsingborg

QUADRIGA SÖKER ACCOUNT MANAGERS

Publiceringsdatum
2012-04-18

Kvalifikationer
För att klara den spännande vardag som du kommer att ställas inför ser vi att du uppfyller nedanstående kvalifikationer:

Du har minst ett par års dokumenterad (bifoga till CV) erfarenhet av framgångsrik försäljning av tjänster och produkter till företag eller organisationer.

Goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt är ett krav.

Du är en produktiv och självgående person som är van att skapa egna aktivitetsplaner och att arbeta med budget- och resultatansvar.

Kunskap och intresse för IT och handel är ett stort plus.

Quadriga AB är en av Sveriges ledande leverantörer av kassasystem till detaljhandeln, och säljer bl a:

• EuroShop (Sveriges mest sålda kassasystem för mindre och medelstora butiker)

• EuroWebShop (internetbutiker för olika branscher)

• Betalomat (självbetjäningsautomat för kortbetalningar)

• Kollektomat och Givomat (självbetjäningsautomat för gåvor med kortbetalningar)

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du ska på ett förtroendefullt och professionellt sätt vara en god representant för företaget och därigenom etablera långsiktiga affärsförbindelser. Vi söker dig som uppskattar ett högt tempo och ett omväxlande jobb samt har en god prioriteringsförmåga. För att lyckas och trivas i rollen som Säljare hos oss brinner du för affärer och är resultatinriktad. Du har goda organisatoriska färdigheter, är kommunikativ och tycker om att hålla presentationer. Vidare är det viktigt att du är prestigelös, ödmjuk och en god lyssnare som förstår kundens behov.

DINA ARBETSUPPGIFTER

Som säljare hos Quadriga AB kommer du att ingå i ett team säljare. Du kommer att arbeta med eget budgetansvar och självständigt planera dina kundbesök och resor. Utgångspunkten är Helsingborg och du har större delen av Sverige som ditt arbetsfält där övernattningar är vanligt förekommande

Du har huvudansvaret gentemot kund och kommer inledningsvis lägga fokus på nykundsbearbetning samt att utveckla befintliga kunder.

Du ansvarar för hela säljprocessen med prospektering, egen mötesbokning, kundbesök, offertskrivning, avslut samt efterarbete.

Du ska trivas att arbeta i en mindre organisation och sporras av utvecklingsmöjligheterna på ett växande företag. Vid behov ingår även att stötta övriga organisationen.

För rätt person är detta ett jobb med stor potential och intressanta utvecklingsmöjligheter

Tjänsten avser heltid och tjänsten tillsätts omgående

Fast lön med provision

Vårt huvudkontor finns i Helsingborg och där finns även vår försäljningsavdelning

Ansökan kan endast lämnas via mail till info@quadriga-ab.se senast 2012 04 30

Vid frågor är du välkommen att ringa 042 300 96 00

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Fast lön med provision

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@quadriga-ab.se

Företag
Quadriga AB

Adress
Quadriga AB
25223 HELSINGBORG

Kontorsadress
Bergaliden 11, 4 våning

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-3002400
Faxnummer: 042-240880

Jobbnummer
1217975

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quadriga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quadriga AB: