Q-App söker helpdesktekniker

Q-APP / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Q-APP i Stockholm

Q-App är ett IT-bolag som erbjuder IT infrastruktur som en tjänst (s.k. IT på kran, IT som tjänst, Cloud Computing, On Demand, Software as a Service (SaaS), Application Service Provider (ASP)) där servrar, lagringsutrymme, backup, brandvägg och mjukvara erbjuds för ett fast pris per användare. Se mer om vår affärside här: http://youtu.be/z1o6SL7yWH8

I vår verksamhet supportar vi kunder runt om i världen och vi behöver förstärka vår helpdesk med en person som har minst 2 års erfarenhet från likande arbete. Du som söker ska ha hög social kompetens och stort tålamod. Du behöver också vara serviceinriktad, självgående och prata flytande svenska.

Supporten sker från vårt kontor på Carl Akrells gata vid Stadion i Stockholm men vissa resor till kunder kan förekomma.

IT kompetens som vi värderar hos vår helpdeskpersonal

Citrix XenApp
Citrix XenDesktop
Felsökning
Skrivare
Mac
Android
Zendesk
Active Directory

Intervjuer kommer att ske löpande. 2 referenser kommer att efterfrågas vid detta tillfälle.

Tjänsten är heltid, med fast månadlön. Helgarbete kan förekomma. Vi ser gärna att du har körkort.

Vänligen ange löneanspråk i ansökan och glöm inte ett personligt brev där du beskriver varför just du passar i denna tjänst.

Publiceringsdatum
2014-05-06

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@q-app.se

Företag
Q-APP

Adress
Q-APP
Box 55567
10204 Stockholm

Kontorsadress
Carl Akrells gata 4
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: +46-8-51067441
E-postadress: info@q-app.se

Jobbnummer
1863190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Q-APP

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Q-APP: