Psykologpartners söker Administratör
Resources On Internet Sweden AB/Roi Rekrytering / Inköpar- och marknadsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resources On Internet Sweden AB/Roi Rekrytering i Linköping,
Norrköping,
Haninge,
Nyköping,
Eksjö eller i
hela Sverige Order- och upphandlingsadministratör till Psykologpartners
Som orderadministratör mottar du orders från våra konsulter och lägger upp uppdraget i vårt affärssystem. En order är ett projekt eller arbete som utförs för våra kunders räkning, exempelvis behandling, coaching eller utbildning. Du säkerställer att nödvändiga detaljer finns i affärssystemet så att konsulterna kan tidsrapportera på uppdraget och ordern kan gå vidare till fakturering.
I rollen ingår daglig kontakt med våra konsulter såväl som externa kunder - via telefon och mail.
Arbetsuppgifter i urval:
• Skapa och administrera orders i vårt affärssystem Dynamics AX
• Ansvar för kundregister med tillhörande registervård kring kontaktuppgifter, faktureringsadresser, prisuppgifter etc.
• Säkra att prislistan är uppdaterad i affärssystemet
• Kreditera och omfakturera vid ev. felaktigheter
Som upphandlingsadministratör kommer du bistå vår upphandlingsansvarige och affärsområdeschefer i arbetsuppgifter rörande upphandling. Du kommer ansvara för att gå igenom aktuella upphandlingsförfrågningar och fördela dessa till rätt person beroende på upphandlingens inriktning. På sikt ser vi att du ansvarar självständigt för enklare upphandlingar samt att du kommer skapa en databas med uppdaterade dokument som regelbundet efterfrågas i upphandlingar.
Vi söker dig som
• Har god datorvana och gärna tidigare erfarenhet av affärssystem
• Kan formulera dig väl muntligt såväl som skriftligt
• Har tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst
• Kan ta in större mängder text och ändå sortera ut de viktiga detaljerna
Eftergymnasial utbildning är inte ett krav för tjänsten, vi värderar din vilja att prestera och dina personliga egenskaper högt.
Som person förstår du vikten av noggrannhet och du är inte rädd att fråga efter information upprepade gånger om så krävs. I denna roll har du i daglig kontakt med såväl intern personal som kunder - vilket förutsätter att du är kommunikativ. När situationen kräver det så har du förmågan att med finess ifrågasätta, detta för att försäkra dig om att resultatet av ditt arbete i slutändan blir rätt.
Då arbetsbelastningen stundvis är hög, särskilt vid bokslut, tidrapportering och upphandlingar, motiveras du av att ta självständigt ansvar för att bli klar med dina arbetsuppgifter och att leverera enligt deadline. Du kommer ha många bollar i luften samtidigt vilket ställer krav på ett strukturerat arbetssätt.
För att trivas i vår organisation ser vi att du är prestigelös och tycker om att bidra till en god stämning. Vi värnar om varandra, och bemöter alla med respekt och värme.
Start: Önskvärt i september
Omfattning: 100 %
Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till Flex
Placering: Sankt Larsgatan 30 i Linköping
Tillsvidareanställning med inledande provanställning. Alla anställda har privat sjuk- och rehabförsäkring samt tjänstepension.
Publiceringsdatum2016-07-11Så ansöker duLäs annonsen i sin helhet och ansök genom att klicka på länken nedan.
http://www.roirekrytering.se/annons?id=4926Sista ansökningsdag 2016-08-11.
Har du frågor ring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Jonna Warnerbring på
jonna.warnerbring@roirekrytering.se .
Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagResources On Internet Sweden AB/Roi Rekrytering
AdressResources On Internet Sweden AB/Roi Rekrytering
Gasverksgatan 9
21124 Malmö
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0770 110 177
E-postadress:
info@roirekrytering.se Jobbnummer 2949196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.