Projektledare med erfarenhet av logistik

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Byggjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Clockwork
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Publiceringsdatum
2023-07-05

Arbetsuppgifter
Vi på Clockwork söker nu efter en initiativrik Projektledare som kommer ansvara för att koordinera och samordna en kontorsflytt för en av våra kunder inom den offentliga sektorn. Kunden är en myndighet som under hösten kommer flytta över sin verksamhet till nya lokaler i Solna. Som projektledare kommer du arbeta med att planera, förbereda, strukturera och instruera flytten i samtliga etapper.

Rollen innefattar kontinuerlig kontakt med leverantörer så som flyttfirma, möbelleverantörer och fastighetsägare, där du är spindeln i nätet. Du kommer också stötta myndighetens verksamhet med praktiska frågor gällande exempelvis logistik, kontorsplatser och interiörer. Vidare innebär tjänsten fördelning av arbetsuppgifter, planering av vart, samt när, olika rum ska flytta, upprättande av tidsplaner och ledsagning av flyttpersonal. Du kommer dessutom själv vara en del av den operativa flytten och hjälpa till med att packa och bära. Tillsammans med en kollega genomför du tillsyn av lokalerna, ser över utrustning och genomför inventeringar.

Uppdraget är på heltid med start senast 1a september och löper på i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Profil
Vi letar efter dig som är en driven projektledare som trivs att arbeta med planering och koordinering, såväl som praktiskt arbete. Vi ser gärna att du har arbetat med logistik i kontorsmiljö eller inom fastighetsbranschen sedan tidigare, men det är inget krav. Det är dessutom en stor fördel om du har erfarenhet av flytt av statlig myndighet.

För att trivas på arbetsplatsen är du bekväm att arbeta i en roll mycket ansvar, där telefonen kommer vara ett viktigt verktyg. Som person är det viktigt att du är initiativrik, flexibel och orädd. Du är duktig på att samarbeta men bör även ha förmågan att arbeta självständigt och hålla i många trådar samtidigt. Som projektledare för en flytt är det självklart viktigt att du är strukturerad och har ordning och reda.

Så ansöker du
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb

Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Hanna.oberg@clwork.se

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "14156".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325), http://www.clockworkpersonal.se

Kontakt
Hanna Öberg
hanna.oberg@clwork.se

Jobbnummer
7943474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB: