Projektledare inom Inredningsdesign

Mybw Office Management Document Solution AB / Grafiska jobb / Stockholm
2021-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektledare inom Inredningsdesign" (publicerad 2021-12-22) ⬅️


Visa alla grafiska jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Är du van vid att stötta ett företag i en förändringsprocess? Nu söker vi dig som kan stötta och vägleda våra kunder genom deras resa mot framtidens arbetsplats. I dialog med kunden och via workshops och djupintervjuer ser ni till att nå slutmålet som är att förbättra kundens kontor så att inredningen stöttar kundens nya arbetssätt.

Om rollen

I takt med att vi växer söker vi nu en Projektledare inom Inredningsdesign till HQ i Stockholm. Du kommer ingå i ett mindre team där du projektleder förändringsarbetet tillsammans med teamets inredningsdesigner och rapporterar direkt till Product Manager Interior. Med din spetskompetens inom projektledning blir du en viktig pusselbit i teamets fortsatta utveckling och framgång.

Publiceringsdatum
2021-09-17

Dina arbetsuppgifter
• Förstå kundens mål, ambitioner, behov och önskemål och därefter skapa individuellt anpassade inredningsförslag till främst kontorslokaler
• Offerera, sälja och leverera med ett helhetsansvar mot både kund och projekt
• Säkerställa att kunden får så stort värde som möjligt för sin investering, oavsett budget
• Etablera och bibehålla goda relationer med kunder såväl som med leverantörer

Genom uppföljningssamtal till kunder säkerställer du dels kundnöjdhet, dels att vi får tips om referenskunder som kan leda till nya uppdrag.

Du kan i perioder ha färre projekt att arbeta med. Under dessa perioder är det viktigt att du är aktiv i att söka nya projekt och utföra andra uppgifter som skapar värde för teamet. Det är ett litet och engagerat team där alla förväntas vara villiga att kavla upp ärmarna när det behövs och utmana sin komfortzon.

Erfarenheter

Har minst 1 års erfarenhet från att jobba med inredning till kontor där du självständigt drivit projekt från start till slut

• Erfarenhet av projektledning inom inredning
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet

Det är även meriterande om du har B-körkort och tillgång till egen bil.

Dina personliga egenskaper
Som person är du positiv, lyhörd och kan snabbt fånga upp kundens behov. Vidare ska du vara förtroendeingivande och ha ett stort engagemang i ditt jobb och mot våra kunder. Det är viktigt att du är van att pitcha design- och inredningsförslag och trivs med att agera rådgivare mot kund gällande vad som är möjligt och inte utifrån satt budget. Men du behöver även vara lösningsorienterad och lyckas ta fram attraktiva lösningar även vid mindre budgetar, det handlar trots allt om att möta kundens behov och förutsättningar på ett framgångsrikt sätt. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

O.M erbjuder

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
• Fantastiska kollegor!
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
• Årlig kick-off

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

• Start: September 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• Omfattning: Heltid, 8-17
• Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
• Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Bella Everts, på 010 858 40 59.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Jobbnummer
5976118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: