Projektledare för event och konferens - vikaria

Chalmers Konferens & Restauranger / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Chalmers Konferens & Restauranger i Göteborg

Projektledare för event och konferens - vikariat

Vi växer som aldrig förr, vill du också arbeta i ett av Göteborgs största restaurangbolag? Chalmers Konferens & Restauranger bedriver konferens- och restaurangverksamhet på Chalmers Campus Johanneberg och Campus Lindholmen. Bolagen innefattar tillsammans 21 restaurangenheter, två av Göteborgs största konferensanläggningar, företagsreceptioner, cateringverksamhet och vi anordnar middagar och events för upp till 1000 gäster. Detta gör oss till en totalleverantör av högkvalitativ mat och service på de båda anläggningarna. Vi erbjuder en rolig och omväxlande arbetsplats i en spännande arbetsmiljö. Vi är medlemmar i Visita och följer självklart gällande kollektivavtal och lagar. Vi är måna om att vår personal skall trivas hos oss och för att bidra till detta erbjuder vi en rad förmåner till våra medarbetare, t.ex. ett generöst friskvårdsbidrag, företagshälsovård, rabatt på gymkedjor, många möjligheter till kompetensutveckling, roliga teamaktiviteter och bra rabatter i våra restauranger, caféer och i vår butik.

Är du vår nya medarbetare?

Arbetsplats
Chalmers Konferens & Restauranger Lindholmen

Arbetsuppgifter
Som projektledare kommer du att ha det yttersta ansvaret för våra större event och konferenser och du arbetar aktivt med att sälja in event tillsammans med dina kolleger i gruppen. Du har redovisningsansvar för dina intäkter och kostnader men också ett ansvar för att gästen trivs och att organisationen och anläggningen har rätt fokus när just din gäst genomför sitt arrangemang hos oss. Du arbetar även med produktutveckling inom anläggningen för att optimera kundupplevelsen och försäljningen. Du ansvarar för helheten och följer gästen från första kontakt till fakturering och återbokning. Som projektledare har du också intern och externt informationsansvar och kvalitetssäkring rörande dina projekt då vi finns i en samverkansmiljö med många intressenter och verkande företag.

Kvalifikationer
Vi söker dig med flera års erfarenhet av projektledning från större verksamheter inom restaurang/service/konferens. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning och om du har arbetat med något eller några av systemen Visma, Atronic och Caspeco Business Control. Som person är du trygg i dig själv med karaktär av stark drivkraft, ambition och fokus på resultat. Vidare är du flexibel, strukturerad och har en välutvecklad kommunikationsförmåga. En stor social kompetens är nödvändig då du kommer att ha många kontakter både internt och externt.

Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via mail rekrytering@chalmerskonferens.se
Skriv "Projektledare Lindholmen" i ämnesraden.
Sista ansökningsdag är 27 oktober 2017. Intervjuer sker löpande vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte med din ansökan.

Anställningsform
Vikariat ca 1,5 år med mycket goda möjligheter till förlängning. Heltid.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde 1 januari 2018 eller enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner
För frågor om tjänsten, kontakta VD Marcus Danielsson 031-772 3921
Besök gärna vår hemsida www.chalmerskonferens.se för mer information om oss.

Välkommen med din ansökan

Publiceringsdatum
2017-10-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Kontakt
jesper@chalmrest.se
linda@chalmrest.se
jobb@chalmerskonferens.se
karin.wilund@chalmerskonferens.se

Företag
Chalmers Konferens & Restauranger

Adress
Chalmers Konferens & Restauranger
Sven Hultins gata 4
41258 GÖTEBORG

Kontorsadress
Sven Hultins gata 4

Jobbnummer
3738807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Chalmers Konferens & Restauranger

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Chalmers Konferens & Restauranger: