Projektledare CRM till Cervera

Bravura / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-08-07

Företaget
Cervera är en ledande butikskedja inom matlagning, servering och dekorationer för hemmet med 72 butiker i Sverige. De är inne i en mycket spännande förändringsfas för att stärka sin roll som branschens specialist. Med kundmötet i fokus har de lanserat en ny visuell identitet, ett nytt butikskoncept och satsar på att kunna erbjuda en köpupplevelse som utgår från deras kunders behov och önskemål där den digitala transformationen är en viktig parameter.

Denna tjänst är placerad på huvudkontoret i centrala Stockholm och här arbetar 50 personer. Du tillhör marknadsavdelningen som består av tio personer och rapporterar till marknadschefen.

Detta är en visstidsanställning med start 15 september till och med 1 maj 2018.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som CRM projektledare arbetar du med att implementera Cerveras CRM-strategi och att driva arbetet för företagets lojalitetsprogram framåt. Cervera har idag över en miljon medlemmar i sin kundklubb som i år fick utmärkelsen Årets Lojalitetsprogram i Retail Awards. I rollen fortsätter du driva det framgångsrika arbetet genom att kontinuerligt växa medlemsklubben i antalet aktiva medlemmar, snittköp och köpfrekvens. Detta sker genom bland annat segmentering, mervärden och händelsestyrd kommunikation, där du ansvarar för att sätta ramverket som ska gälla. Du använder dig av data som underlag för att sätta upp handlingsplaner och arbetet är till stor del analytiskt. Du arbetar löpande med att genomföra och analysera medlemsenkäter och att kommunicera vidare resultatet i organisationen. Ytterligare är du intern ambassadör för Cerveras kundklubb och arbetar aktivt med att motivera butikerna i värvningsarbetet. I rollen ingår även kontakt med leverantörer.


Kvalifikationer
• Universitetsutbildning inom relevant område, exempelvis Civilekonom
• Erfarenhet av att arbeta med CRM och kundanalyser (mycket meriterande)
• Mycket goda kunskaper i Excel

För att lyckas i denna roll är du van vid att analysera data och dra slutsatser baserat på den informationen du får fram. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i roller där du har många kontaktytor. Eftersom du ska förmedla information till många olika parter är det viktigt att du är kommunikativ och kan sprida information på ett pedagogiskt sätt. Du har lätt för att se affärsnyttan i ditt arbete och har en stor förståelse för kunden. Du trivs i miljöer där det händer mycket och vill gärna ta stort eget ansvar för ditt arbete.

Övrig information:

Start: 15 september
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: CRM, kunder, kundlojalitet, köpbeteende, projektledare, visstid, Excel, Civilekonom, kundanalys

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Hopstadius josephine.hopstadius@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3629011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: