Projektledare Benefits
Söderberg & Partners / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?
Trivs du i en fartfylld miljö och motiveras av självständigt arbete med tydliga mål? Är du kommunikativ och tycker om att driva dina uppgifter från start till mål?
Söderberg & Partners Benefits söker en projektledare till tjänsten Benefits. Benefits förmånsportal är en IT-lösning som gör våra kunder till mer attraktiva arbetsgivare. Benefits är Söderberg & Partners snabbast växande affärsområde och nu söker vi dig som vill vara med på resan och göra skillnad.
Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att implementera vår IT-lösning för nya kunder samt vidareutveckla implementationen hos befintliga kunder. Du ansvarar för projektet ifrån uppstart till lansering för kundens anställda, våra användare. Du leder och koordinerar implementationsarbetet ifrån början till lansering av tjänsten.
Du tycker om att arbeta i en föränderlig miljö med många bollar i luften samtidigt. Som person trivs du med att bära det yttersta ansvaret för att projekt går i mål och du är van att arbeta emot uppsatta deadlines. Du är en prestigelös person som tar dig an stora och små uppgifter med samma engagemang med blicken fäst på leveransen till kund.
I rollen är du huvudkontaktperson emot höga beslutsfattare och vi ser därför att du är kommunikativ och obehindrat kan kommunicera med allt ifrån VD, IT-utvecklare till löneadministratörer.
Vi ser gärna att du:
• Har examen inom HR, ekonomi, teknik eller liknande
• Har 0-5 års arbetslivserfarenhet, gärna inom projektledning och erfarenhet av mycket kundkontakter
• Har god datavana och intresse för IT-lösningar
• Är driven, självgående och lättlärd, samt utmanas av höga resultat- och kvalitetsmål
• Skapar långsiktiga relationer och alltid vill överträffa förväntningar
• Som person är ambitiös, positiv och social
Benefits har kunder inom både offentlig och privat sektor spridda över hela landet. Organisationen är kreativ och initiativrik och medarbetarna drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter.
Vi rekryterar löpande, så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Kontaktperson: Filip Valentin, 08-451 52 74
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
Placering: Regeringsgatan 45, Stockholm
Sista dag att ansöka är 2018-04-13
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-22ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSöderberg & Partners
AdressSöderberg & Partners
Regeringsgatan 45
11156 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 45
Jobbnummer 4039288
Observera att sista ansökningsdag har passerat.