Projektledare

Capto HR AB / Datajobb / Uppsala
2022-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektledare " (publicerad 2022-06-27) ⬅️


Visa alla datajobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Capto HR AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Doctricks är ett konsultföretag som sitter i centrala Uppsala och som har specialiserat sig på kundkommunikation och dokumenthantering. Vi driver idag projekt med inriktning mot Bank och Finans hos kunder både i Sverige och internationellt. Vi hjälper våra kunder att förstärka sin marknadsposition genom en välfungerande kundkommunikation som gynnar dem och deras slutkunder. Vi ser till att våra kunder kan använda de senaste tekniska lösningarna och ligger i framkant med sin digitalisering. Vi är ett växande företag med lång erfarenhet och hög kompetens inom kundkommunikation och dokumenthantering. Doctricks har funnits i snart 10 år och fortsätter vår tillväxtresa. Företaget grundades i slutet av 2012 och har haft en bra utveckling sedan start. Företaget har 11 medarbetare fördelade mellan Uppsala och Lviv i Ukraina.

Doctricks söker en till projektledare till Uppsala
Vi söker dig som tycker om att göra skillnad ute hos kunder. Du driver projekten framåt tillsammans med kunden och våra utvecklare. Du ansvarar för kundkontakten och tillsammans med utvecklarna jobbar du för implementation av helt nya lösningar eller med förvaltning av befintliga. Du skall vara dynamisk, ha lätt för att samarbeta med andra men också kunna ta egna initiativ och jobba självständigt för att få saker att hända när det krävs. Du drivs av utmaningar, är kreativ och bra på att se möjligheterna som gömmer sig i problemen.
Profilbeskrivning
Du har några års gedigen erfarenhet av livet som projektledare (3-5 år) eller arbetslivserfarenhet som beställare/mottagare av större projekt på kundsidan.
Du har erfarenhet från bank och finans (med fokus på finansiering: avbetalning, leasing).
Du har eventuellt tidigare erfarenhet av kundkommunikation eller dokumenthanteringssystem (OpenText Streamserve, Exstream, Content Server eller liknande verktyg).
Du är strukturerad och analytisk. Du tycker om att jobba med processer, ser helheten och utvecklingsmöjligheter.
Du levererar fungerande lösningar, i tid och på budget samt är proaktiv.
Du kan jobba obehindrat på svenska och engelska i både tal och i skrift.
Det är en fördel med ytterligare språk och internationell erfarenhet.

Publiceringsdatum
2022-05-20

Dina personliga egenskaper
Du är utbildad från Universitet eller Högskola inom ekonomi, juridik eller systemvetenskap eller har motsvarande kunskaper från annat håll
En problemlösare
Driven och kommunikativ
Självgående men även lagspelare.

Doctricks erbjuder
Hos oss erbjuds du ett stimulerande arbete i en internationell miljö. Du kommer att kunna utvecklas under många år framåt genom att driva spännande projekt samt genom vår tillväxtsresa. Vi är entreprenörsledda och öppna så du kan vara med och påverka med nya idéer och åsikter. Vi tycker att det ska vara kul på jobbet och satsar på kunskap och kompetens genom interna och externa workshops. Som exempel har vi workshop om projektledning och diskuterar olika aspekter med erfarenhetsutbyte, arbetssätt, verktyg. Vi sitter i centrala Uppsala men träffar våra kunder regelbundet. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Capto Hr AB
Kungsgatan 62
75341 UPPSALA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Capto Hr AB (org.nr 556782-8214)
Kungsgatan 62 (visa karta)
753 41  UPPSALA

Arbetsplats
Doctricks AB

Kontakt
Rekryteringskonsult
Torbjörn Gustafsson
torbjorn.gustafsson@captohr.se
073-443 65 28

Jobbnummer
6667814

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Capto HR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Capto HR AB: