Projektledande Ekonomiansvarig till Klara Consultings Fastighetsteam!
Klara Consulting Rekrytering och Interim AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB i Stockholm,
Täby,
Vallentuna,
Sigtuna,
Strängnäs eller i
hela Sverige Om bolaget och tjänsten
Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 230 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Att komma in i förändringens tid där positiva saker händer och få axla en nyckelroll som Projektledande Ekonomiansvarig - det vill du inte missa!
Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Du kommer hos oss bland annat att få ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och smarrigt fredagsfika varje fredag.
I din roll som Projektledande Ekonomiansvarig blir du en del av vårt växande affärsområde fastighet där du kommer att få jobba med att arbetsleda ett team och vara kundansvarig. Du välkomnas till ett team som har sin inriktning på konsultering gentemot fastighetsbolag och fastighetskoncerner. Här får du chansen att utvecklas inom fastighetsbranschen och stor möjlighet att själv välja hur du vill utvecklas i din karriär.
Du erbjuds:
• En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling
• Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och nytt fräscht kontor i centrala Stockholm
• En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil
Publiceringsdatum2023-03-06Dina arbetsuppgifterI rollen som Projektledande Ekonomiansvarig kommer fokus ligga på att driva ett team, projektleda och utveckla medarbetare för att nå deras fulla potential samtidigt som det styrs mot våra interna mål. Du kommer att ha en teamledande roll och blir huvudansvarig för slutleverans till kund. Du kommer även att samarbeta med andra med motsvarande roll i affärsområdet för vara med och att utveckla vår affär. Det är viktigt att du har mycket god förståelse för redovisning men fokus kommer även att ligga på att leda och ansvara för ditt team.
Du kommer till exempel att:
• Projektleda och ha helhetsansvar över kundteamet där du coachar och stöttar medarbetarna
• Ansvara för slutleverans till kund och ha nära kontakt med främst kundens CFO
• Bidra med energi och affärsmässighet för att ytterligare stärka vår gemenskap samt skapa goda relationer med kunderna
• Kvalitetssäkra kundteamets redovisningsarbete
Vem är du?
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper då vi vill att du bidrar till ett positivt arbetsklimat samt känner nyfikenhet och driv inför att fortsätta att utveckla både dig själv, våra kunder och kollegor. För att trivas och prestera i rollen är du kundorienterad, lösningsorienterad, affärsmässig och strukturerad. Om du vill jobba i en positiv och engagerad arbetsgrupp är detta en roll för dig.
Vi söker dig som:
• Har minst 5 års arbetslivserfarenhet inom redovisning
• Har erfarenhet från ledarskap eller haft personalansvar
• Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt minst 7 års arbetslivserfarenhet inom redovisning
• Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
Det är extra meriterande om du:
• Har arbetat med systemen Xledger, AARO eller Adra Balancer
• Har arbetat som redovisningskonsult
• Har arbetat inom fastighetsbranschen
Låter detta som du? Sök rollen redan idag och ta karriären till nästa nivå!
Praktisk information
Start: Omgående
Placering: Stockholm, hybrid
Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning
Lön: Fast enligt överenskommelse
Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. För frågor om processen vänligen kontakta Razé Shanagar på
Raze.shanagar@klaraconsulting.seOm Klara Consulting
Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper - grundat 1997 - och MPC Consulting - grundat 2007 - att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi. Med sig in i koncernen fanns tack vare tidigare förvärv också EkonomiPorten AB, Netoffice AB, JL Ekonomi AB samt webbyrån Nitea AB. De kompletterande kompetenserna ger Klara Consulting en stark och unik position på marknaden.
Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 230 medarbetare och har kontor i Stockholm, Västerås, Malmö och Östersund. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster.
För mer information, besök gärna
https://klaraconsulting.se/ Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Klara Consulting Rekrytering och Interim AB (org.nr 556360-0195),
https://klaraconsulting.se/ Arbetsplats Klara Consulting
Jobbnummer 7515710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.