Projektkoordinator till Tvåtumfyra
PS Partner / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Tvåtumfyra är en av de ledande aktörerna inom byggservice, byggentreprenad och inredningssnickeri i Storgöteborg. Fokus ligger på kundens behov. Målet är att skapa goda och långa relationer med kunder och leverantörer samt att leverera ekonomiskt, förvaltningstekniskt och estetiskt hållbara lösningar. Tvåtumfyra är en del av en innovativ koncern med stark tillväxt som erbjuder sina medarbetare en motiverande miljö med stor delaktighet, där det förutom el finns bolag inom bygg, VVS, mark och anläggning, byggsmide, ventilation och fastighetstjänster.
Tvåtumfyra är ett byggföretag med 20 års erfarenhet och med siktet inställt på framtiden. De skapar just nu en stark organisation där de fokuserar på en bredd av kompetenser och erfarenheter, för att lösa traditionella utmaningar på nya sätt. Transparens och kommunikation är något som präglar verksamheten. I denna roll kompletterar du ditt team av projektledare, genom att koordinera och stötta administrativt i projekten. Du som börjar hos Tvåtumfyra i höst är en efterlängtad kollega som kommer att skapa mervärde från dag ett, både internt och för deras kunder.
Tvåtumfyra är ett företag som värderar sina medarbetare högt. Förutom en bra arbetsplats med god gemenskap får du dessutom arbeta med många av Göteborgs mest kända byggnader. Våra kunder äger och förvaltar en stor del av stadens kulturfastigheter från Götaplatsen, skansarna och fästningarna till de stora idrottsarenorna. Vi får helt enkelt vara med att utveckla och bevara det Göteborg vi alla känner.
Publiceringsdatum2018-07-06Dina arbetsuppgifterI rollen som projektkoordinator på Tvåtumfyra kommer du att vara involverad i bolagets alla kundprojekt. Dina arbetsuppgifter innebär:
• Stödja projektledarna administrativt
• Dokumentation i projekten
• Underlag till fakturering
• Ekonomisk uppföljning av projekten
• Övrig administration
Kvalifikationer och egenskaper
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet som projektkoordinator meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Ett sinne för administration och ordning och reda
• Kan prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt
• Positiv attityd och driven
Tjänsten
Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start i början på hösten. Uppdraget förväntas gå över till anställning hos kund efter 6 månader. Placering i Mölnlycke.
Ansökan
För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 (0)723 30 60 61 alt.
lena.wadenby@pspartner.seBesök gärna deras hemsida
www.tvatumfyra.se eller och följ dom på LinkedIn.
Urval och intervjuer sker i augusti.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4245447
Observera att sista ansökningsdag har passerat.