Projektkoordinator till Stockholm

Randstad AB / Administratörsjobb / Solna
2022-12-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektkoordinator till Stockholm" (publicerad 2023-01-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-14

Dina arbetsuppgifter
Är du redo för nya utmaningar och har erfarenhet av administration eller projektkoordinering? Då har vi nästa uppdrag för dig hos vår kund i Solna! Rollen passar dig som är målinriktad, lösningsorienterad och brinner för struktur och administration. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både externt och internt. Du är lite av ett serviceproffs.

I din roll kommer du vara support till företaget när det kommer till möten, bokningar och annat internt och vara spindeln i nätet som stöttar hela bolaget.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som projektkoordinator innebär ditt arbete att sköta allt administrativt dagligen på företaget. Det kan handla om att hjälpa medarbetare med beställningar, bokningar av möten och event och allt annat som kan dyka upp i den dagliga verksamheten.
I denna roll ingår mycket kontakter med projektledare och andra involverade parter för att få den information som behövs. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team i en internationell miljö och i ett högt tempo.

Kvalifikationer
• Minst tre års erfarenhet från av administrationsarbete
• Erfarenhet från läkemedelsindustrin
• Utmärkta kunskaper i Svenska och Engelska
• Gymnasieutbildning

Erfarenheter
För detta uppdrag söker vi dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201418971".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Philip Jussil
philip.jussil@randstad.se

Jobbnummer
7259452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: